Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ateista Klub

“Az írástudók és a farizeusok a Mózes székében ülnek: Annakokáért a mit parancsolnak néktek, mindazt megtartsátok és megcselekedjétek; de az ő cselekedeteik szerint ne cselekedjetek. Mert ők mondják, de nem cselekszik.” Máté 23:2-3 "ne figyeljenek oda arra, amit mondok, egyetlen dologra figyeljenek, amit csinálok" Orbán Viktor

Friss hozzászólások

  • Brendel Mátyás: @meglévő alap: és ha a Yule fa a karácsonyfa elődjének számít, akkor sokkal előbb is állítottak. S... (2024.03.03. 22:55) Jézus nem karácsonykor született
  • Brendel Mátyás: @mezgag85: " Izrael biztostja már évtizedek óta Gázának nagyrészt az üzemanyagot, a vizet, az áram... (2024.03.03. 22:33) Eliszlámosodik-e a nyugat még ebben az évszázadban?
  • meglévő alap: A legnagyobb érdekesség számomra az, hogy a Biblia osztogatás legnagyobb ellenzője sokáig a római ... (2024.02.26. 20:42) Éjféli mise
  • Brendel Mátyás: @Mézgagé: nem fogtad fel a postot. a post arórl szól, hogy az Univerzum lehet véges idejű, de mégi... (2024.02.20. 16:58) Univerzum-modellek isten nélkül
  • Brendel Mátyás: @ABCenaturi17: a középkor sötétségét mutatja még a sok kínzás. nemcsak a gonoszság, hanem a butasá... (2023.12.13. 21:58) A legjobb ateista könyv, ever...

Címkék

1 (1) abortusz (2) Ádám és Éva (2) adó (1) agnoszticizmus (9) agresszió (4) AIDS (1) áldozat (4) alkotmány (1) államegyház (6) állatvédők (1) altruizmus (2) áltudomány (3) Amerika (1) analitikus (2) analógia (1) anarchizmus (2) anglia (1) anglikán egyház (1) angyalok (1) animizmus (1) antiszemitizmus (1) antropocentrizmus (2) argumentum ad ignorantiam (1) ateista (10) ateisták (1) ateista egyház (4) ateista párt (1) ateizmus (25) ausztria (1) az ateizmus nem hit (6) a hit ereje (2) a vallások vége (11) a vallás bűnei (2) a vallás vége (8) babona (1) bátorság (2) bayer (1) béke (3) berg (1) bergoglio (3) bertrand russel (1) betegség (9) biblia (11) Biblia (16) bizalom (1) bloggolás (1) boko haram (1) boldog (1) boldogság (10) bolgogság (1) börtön (2) boszorkányüldözés (2) botrány (1) breivik (2) búcsúcédulák (1) buddhizmus (11) bújkáló isten (2) bűnkultusz (2) bűnök (13) bűnözés (37) burka (1) bűvészet (1) cáfolás (1) carl sagan (1) celebek (1) cenzúra (7) cherry picking (1) család (1) csillaghamu (1) csoda (11) csodák (1) dawkins (4) deizmus (7) dekadencia (1) demarkáció (3) demográfia (1) demokrácia (6) Dennett (1) descartes (8) diderot (5) divergencia (16) djihad (2) dogma (1) douglas adams (1) dőzsölés (1) drogok (2) dualizmus (10) dzsihád (2) egészség (1) egyenlőség (2) Egyesült Államok (1) egyház (3) egyházadó (1) egyházállam (20) egyházkritika (5) egyháztörvény (3) egyiptom (1) egzaktság (1) egzisztencializmus (2) eincheitswissenschaft (2) életfilozófia (2) életrajz (2) életszemlélet (5) élet értelme (26) eliminativizmus (1) ellenőrzés (2) ellentmondások (2) elmefilozófia (3) elmélet (1) élmény (3) elnyomás (3) elv (1) empirizmus (7) eq (1) eretnekek (3) erkölcs (29) erkölcsi relativizmus (7) erőszak (11) erotika (2) értékrend (3) értelem (5) értelem és érzelem (8) érvelési hiba (3) érzelem (7) esztétika (3) etika (26) etikaoktatás (2) etikaóra (6) etiopia (1) eu (1) eucharistia (1) evangelium (1) evangéliumok (8) evolúció (13) evolúcó (1) ezotéria (5) facebook (2) fanatizmus (8) fejlődés (1) feltámadás (4) felvilágosodás (6) feminizmus (5) fenyő (1) fetisizmus (1) feymann (1) film (16) filozófia (1) filozófiai racionalizmus (1) filozófus (17) filozófusok (4) finnország (2) finomhangoltság (5) fizika (3) fizikalizmus (4) flow (4) fogalomrendszer (1) függőség (1) fundamentalizmus (6) genezis (1) globalizáció (1) gonosz (21) gy (1) gyerekek (3) gyilkosság (3) gyónás (1) háború (1) hadisz (1) hadith (1) hagyomány (1) halál (19) halál közeli élmény (2) házasság (2) hazugság (1) hedonizmus (1) Heidegger (2) hézagok istene (1) higiénia (1) himnusz (1) hinduizmus (8) hinduk (1) hírcsárda (1) hit (20) hitchens (3) hittan (4) hitvi (1) hitvita (3) hit és tudás (16) hit nélkül élni (8) homeopátia (1) homoszexualitás (8) Hume (2) humor (21) húsvét (1) idealizmus (3) időutazás (1) igazi vallás (1) igazolás (23) igazságosság (2) ikon (1) ima (4) india (5) indonézia (2) indukció (1) inkvizíció (15) instrumentalizmus (2) integráció (1) intellektuális tisztesség (2) intelligencia (4) intelligens tervezés (1) intolerancia (3) Irán (1) irán (1) irodalom (2) irónia (3) irracionalitás (1) isten (11) istenérv (22) Isteni Téveszme (1) istenkáromlás (2) isten halott (1) isten nélkül nincs erkölcs (2) iszlám (46) ízlés (1) izrael (2) játszmaelmélet (1) jézus (23) Jézus (11) jog (1) jóságosság (1) kálvinizmus (2) karácson (1) karácsony (8) karikatúra (1) katasztrófa (1) katolicizmus (11) katolikusok (2) kdnp (3) kereszt (1) keresztelés (1) keresztény (9) keresztényésg (3) kereszténység (38) keresztes hadjáratok (1) kettős mérce (1) Kierkegaard (1) kínzás (6) kivégzés (1) klerikalizmus (2) kognitív disszonancia (1) kölcsey (1) kommunizmus (4) kontinentális filozófia (1) könyv (53) könyvégetés (1) korán (3) koron (1) koronavírus (1) korrupció (1) körülmetélés (3) középkor (6) kozmológia (2) közösség (1) kreacionizmus (7) kreacionmizus (1) kult (1) kultúra (2) legenda (1) lélek (9) lengyelország (1) liberalizmus (3) librivox (1) logika (4) lopás (2) lövöldözés (1) luther (2) magyarázat (2) maher (1) mali (1) mária (2) mártírok (1) maslow (1) matematik (1) matematika (2) materializmus (10) matterhorn (1) mazochizmus (1) medicína (1) meditáció (1) megbocsátás (1) megtermékenyítés (2) mémelmélet (2) menekültkérdés (3) mennyország (12) mérleg (1) mese (3) mesterséges intelligencia (6) metafizik (1) metafizika (11) metafóra (6) metodika (1) militantizmus (1) mise (1) miszt (1) miszticizmus (1) mitológia (2) mítosz (5) modernizáció (2) módsze (1) módszertan (2) monizmus (2) monoteizmus (3) moore (1) mormonizmus (1) mormonok (1) multikulti (3) muszlim (2) mutyi (1) művészet (2) múzeum (1) náci (1) nácizmus (4) naturalizmus (1) NDE (1) németország (4) nepál (1) népek ópiuma (10) népírtás (4) népszámlálás (1) neurobiológia (5) neurózis (2) nevelés (1) nietzsche (4) nobel (1) nők (1) objektív (6) objektív és szubjektív (5) occam (5) okság (1) oktatás (11) ökumenizmus (1) öncsonkítás (1) öngyilkosság (2) önszerveződés (1) ontológia (3) örök élet (2) orvoslás (1) ősrobbanás (1) összehasonlító valláskritika (1) pál (2) palesztína (1) panteizmus (2) pap (1) pápa (4) paradoxon (1) paranoia (3) pascal (3) pedofilia (1) pedofília (3) plágium (1) pogányság (3) pogrom (1) pokol (3) politeizmus (2) politika (19) pornó (2) pozitivizmus (1) predesztináció (1) prostitúció (1) provokáció (2) prüdéria (2) pszichedelikus (1) pszichológia (8) qualia (2) rabszolgaság (2) racionalizmus (7) radikalizmus (1) ratzinger (2) redukcionimzus (2) redukcionizmus (2) reform (1) reformáció (2) regresszió (1) reinkarnáció (3) rejtőzködő isten (2) relativizmus (3) remény (1) reprodukálhatóság (1) repülő (1) Richard Dawkins (2) rossz gyógyszer (2) saeed malekpour (1) sajtószabadság (4) sartre (1) sátán (2) satyagraha (1) sci-fi (2) skizofrénia (1) sorozat (2) spagettiszörny (2) spiritualizmus (4) statisztika (13) Sunday Assembly (3) svájc (1) szabadság (8) szabad akarat (7) szadizmus (3) szaturnália (1) szegénység (1) szekta (2) szekták (4) szekularimzus (4) szekularizmus (40) szemet szemért (1) szent könyv (2) szent tehén (1) szerelem (2) szeretet (6) szex (5) szimuláció (4) szintetikus (2) szintetikus apriori (1) szkepticizmus (2) szólásszabadság (2) szollipszizmus (1) sztoicizmus (1) szub (1) szubjektív (7) szüzesség (1) szűznemzés (2) takonyangolna (1) talmud (1) tanmese (22) tanulás (1) taoizmus (1) társadalom (6) tautológia (1) TED (1) teizmus (1) tekintély (1) tény (1) teodícea (1) teodicea (8) teológia (10) teremtés (2) teremté ember az istent (1) természet (1) természettörvények (3) terroizmus (1) terrorizmus (17) tervezés (1) test és elme (4) tinik (1) tízparancsolat (4) tolerancia (2) történelem (10) történelmi jézus (6) transzcendencia (2) transzcendens (4) tudás (2) tudatosság (2) tudomány (21) tudományfilozófia (34) túlvilág (11) tüntetés (2) tv (1) üdvtörténet (1) újságírás (2) újtestamentum (3) üldözés (5) undefined (2) unitárianizmus (1) Univerzum (5) usa (4) USA (2) utópia (1) üzletegyház (1) vagyon (1) vágyvezérelt gondolkodás (6) vakok országa (3) válás (1) vallás (24) vallásfesztivál (1) vallásháború (7) valláskritika (5) vallások vége (5) vallásszabadság (18) vallástudomány (1) vallásüldözés (4) vallás haszna (5) valószínűségszámítás (3) vámpírok (1) varázslás (2) vasárnap (2) vatikán (9) vatikáni szerződés (5) végítélet (1) végtelen regresszus (3) véletlen (1) véletlen egybeesés (1) vermes géza (1) vicc (2) videó (6) vikingek (1) világvége (1) vita (2) voltaire (1) vulgáris (1) zavargás (2) zene (3) zombi (1) zsid (1) zsidók (11) zuhanó repülőgép (1) Címkefelhő

e-mail: maxval1967@gmail.com

e-mail: popocatepetl@freemail.hu

e-mail: miigyelunk@gmail.com

Kötelező szüzességi tesztet az indonéz iskolákba!

Csillaghamu 2013.08.29. 08:20

Az iszlámban a szüzesség nagy kincs. Annyira, hogy sokan ölni is képesek érte. Mohammed próféta legalábbis mindenképp, ahogy az életéről szóló elbeszélések ezt büszkén megéneklik a vallás szerves részét képző hadithokban. (Pld.: 1, 2, 3, 4, 5, stb)

Talán nem meglepő, hogy az év elején még a házasságon kívül szexelők halálra kövezésének gondolatával játszó kormánnyal rendelkező, ezzel egy időben a köztudatban a mérsékelt és modern iszlám megtestesítőjeként élő Indonézia számos politikusa szeretné, ha a nőket 16-19 éves lányokat szüzességi tesztnek vetnék alá minden évben. Amennyiben a szűzhártyát nem találják érintetlen állapotban, úgy a lány nem járhat iskolába?

Az ötletgazda, a pár százezer fős dél-szumátrai Prabumulih körzet oktatásáért felelős Muhammad Rasyid e tesztekkel védené a nők jogait:


"Minden nőnek joga van a szüzességhez." - mondja. "A nők érdekét szolgálja ez. Megvédi őket a prostitúciótól és a szabad szextől."

muslim-conversion-of-christian-girls.jpg

Az iszlamista "Igazság és Virágzás Párt" is egyetért: A fiatalok túl könnyűvérűek és erkölcstelenek.

Bizarr, hogy rá kell világítani a tényre, hogy a szűzhártya megléte vagy hiánya nem mond el túl sokat a szüzességről. Tudni illik, hogy egyesek szűzhártya nélkül születnek, mások elveszítik mondjuk sportolás közben, egészségügyi problémából adódóan, megint másokat megerőszakolhatnak, megint mások pedig részt vehetnek egy szűzhártya rekonstrukciós műtéten - mert igen, van ilyen.

Nem csak azért bizarr erre rávilágítani, mert ezek iszonyúan alap biológiai és szexológiai tudásmorzsák, de furcsa, hogy az érintetlenség jegyében valaki megérintetné egy idegennel egy fiatal lány privát testrészeit. A történelem hajnalán érthető volt, ha nem is elfogadható, hogy az emberek mindenféle barbár módon akarták minimalizálni a tini és egyedülálló anyákat, a szüléssel járó haláleseteket, vagy a mások gyerekeinek felnevelését, de egyes tradícióknak egyszerűen csak ki kell halniuk.

Ez a 3. ilyen próbálkozás az elmúlt pár évben, és valószínűleg ez is el fog bukni, mint elődei, de nem a lányok jogai miatt - az nincs túl magas prioritáson egy olyan kultúrában, ahol a gyerekek több mint 90%-át körülmetélik.

Címkék: oktatás szex vallás iszlám tinik indonézia korán szüzesség hadisz hadith

> komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ateistaklub.blog.hu/api/trackback/id/tr825480566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$pi$ 2013.08.30. 17:01:55

@XcuseMe: "A körülmetélés azon a környéken praktikus egészségügyi okokból alakult ki szokássá."

Ezt mondjuk már sokszor hallottam, úgyhogy nem ártana lassan bebizonyítani. Egészen konkrétan milyen egészségügyi haszna is van annak, ha valakiről levágják azt a kis bőrt?

Mert mondjuk a levágáskor el tud fertőződni, meg ilyenek, de mi a haszna? Hmmmm?

lobster thermidor 2013.08.30. 17:13:23

@XcuseMe:

A nők körülmetélésének az ég világon semmi köze nincs a higiéniához!

bőrmók 2013.08.30. 17:22:12

Jól értem, hogy ott a lányok 90%-ának kivágják a csiklóját? Nem tudom eldönteni, hogy ehhez a határtalan barbársághoz találták ki ezt a vallást, vagy pedig fordítva, esetleg mindkettő, és akkor ez egy ördögi kör, és a helyzet egyre rosszabb lesz.

bőrmók 2013.08.30. 17:25:03

Egyáltalán miért jó az, ha a partner nem élvezi a szexet? Ezek a szexrabszolgatartásra izgulnak?

Kis ember 2013.08.30. 17:25:39

@$pi$:
Ha neked viszketne a makkod a sok fityma alá szorult homoktól, nem kérdeznél ilyeneket.
A víz arrafelé még most sem olcsó, hát még évszázodokkal (ezredekkel) ezelőtt...

Zöldkabátos (törölt) 2013.08.30. 17:27:26

Trollblog. Én vagyok a hülye, hogy mindig elolvasom és felhúzom magam, mint Dotohón.

_most_ 2013.08.30. 17:36:12

pontosan ezért kell szétválasztani a vallást és a politikát.

Mohamed 2013.08.30. 18:33:58

@Brendel Mátyás:

Ja értem szóval akkor neked rendben van ez így. Akkor már inkább az iszlám ha nincs harmadik út, mondom ezt keresztényként.

Mohamed 2013.08.30. 18:38:08

@_most_:

Szerintem a norvégok és a dánok is jól meg vannak az állam és a vallás szétválasztásával, de a szaúdiak és a malájok is elégedettek.

A szekularizációnak önmagában nincs értelme ha sok nyersanyag fölött csücsülünk akkor van pénz ha van pénz megvehetjük a legjobb tanárokat vagy elküldhetjuk a gyerekeinket a legjobb iskolákba és már épülhet is a jóléti térsadalom ott pedig már nem sokakat zavar a klérus befolyása.

Uebermensch 2013.08.30. 18:38:50

@fifibá55: Nem a lányok száma 10%, hanem más az értékelési sorrend. Ember, asszony, állat, gyerek (fiú), lány.

Mohamed 2013.08.30. 18:38:59

@Mohamed:

Akarom mondani az állam és a vallás szétválasztása nélkül vannak meg jól.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 18:50:38

@bőrmók: a női körülmetélés nem az iszlámból ered, hanem korábbi vallásokból, de az iszlám imámok sokszor támogatják, az iszlám vallásban elterjedt, és sokan szerves részének tekintik.

elég szoros összefüggés van tehát, ha nem is pontos logikai.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 18:56:11

@bőrmók: "miért jó az, ha a partner nem élvezi a szexet? "

hát ha ugye bután önző szempontokat nézünk, akkor például azért, mert akkor nincs különösebb oka megcsalni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 18:59:23

@Mohamed: a prostitúciónál is pontosan azzal van a bajom, mint a vallásnál: ha kényszerítik, rabszolgasorban tartják a nőket.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 19:05:45

@Mohamed:

azért egy kicsit már faragtak rajta:

en.wikipedia.org/wiki/Separation_of_church_and_state#Norway

és a valóság pont az ellenkezője annak, amit mondasz: bizonyos pénzes, vállalkozós embereknek szokott időnként gondja lenni a klérussal, és akkor szoktak kicsit odabaszni nekik. kb mint hogy most Csányi összeveszett Orbánnal.

a bourgeoisie mindig rájön arra, hogy a liberális, szekuláris államban tud jól működni. ehhez jönnek még az emberek is, akik rájönnek erre.

időnként elfelejtik, és magukra vesznek egy kis szopást az egyháztól, és kénytelenek a hibákból tanulni.

Magyarország most jó példa erre. a nép most tanulja, hogy kicsit sem szabad az egyházat a vályúhoz engedni, mert rögtön összeszarja azt

Tassil Aaltaiz 2013.08.30. 19:10:38

@$pi$: Próbáld ki, hogy néhány hétig/hónapig nem mosod meg a makkod tövét (feltéve, hogy férfi vagy, épp fitymával) és megtudod... :P

fehérfarkas 2013.08.30. 19:15:08

@Brendel Mátyás:
Azért ne feledjük, hogy abban a térségben a lányok már 13-14 évesen pénzért árulják a testüket Thaiföldön, Vietnamban, Fülöp-szigeteken, stb... a sok európai és amerikai és kínai szexturistának, akiket odahaza ezért lecsuknának pedofilia miatt. Indonézia ragaszkodik a szigorú vallásos hagyományokhoz és nem akar Délkelet-Ázsia szexturista országaihoz csatalakozni.
Érdekes, hogy ha Délkelet-Ázsiával kapcsolatban van szó, akkor a sok kommentelő ezt a tényt elfelejti. Pedig ez sajnos nagyon is a valósághoz tartozik.

fehérfarkas 2013.08.30. 19:21:19

@XcuseMe: Tudod hogyan bánnak ott a nőkkel?
Nem attól lesz nő egy nő, hogy a férfiak kocsányon lógó tekintetét szolgálja ki a miniszoknyával és cicimutogatós topjában, és nem is attól lesz nő egy nő, hogy bármelyik férfi szabadon végigmehet rajta.
Amelyik férfi így gondolkodik a nőkről, az szégyelje magát. És ne egy más kulturát mocskoljon, ahol még fontosnak tartják a nők tisztességét, hűségét, és a nőt nem elsősorban a cicimérete alapján ítélik meg, hanem a belső értékei alapján.

fehérfarkas 2013.08.30. 19:24:30

@$pi$: "Ezt mondjuk már sokszor hallottam, úgyhogy nem ártana lassan bebizonyítani. Egészen konkrétan milyen egészségügyi haszna is van annak, ha valakiről levágják azt a kis bőrt?
Mert mondjuk a levágáskor el tud fertőződni, meg ilyenek, de mi a haszna? Hmmmm? "

Nem tudom milyen egészségügyi hatása van, de az USÁ-ban az ateisták is csinálják, és mégsem írnak róluk emiatt fikázó blogokat a világ más országaiban.
(meg egy másik nem muszlim országban is csinálnak ilyet, de ha azt megnevezem, akkor az már antiszemitizmusnak és gyűlöletbeszédnek - persze szigorúan az "egyenlő mérce elv" jegyében)

fehérfarkas 2013.08.30. 19:26:09

@bőrmók: "Jól értem, hogy ott a lányok 90%-ának kivágják a csiklóját? Nem tudom eldönteni, hogy ehhez a határtalan barbársághoz találták ki ezt a vallást, vagy pedig fordítva, esetleg mindkettő, és akkor ez egy ördögi kör, és a helyzet egyre rosszabb lesz. "

Te ezt Fekete-Afrikával kevered. Ott viszont vallástól függetlenül csinálják, nemcsak a néger muszlimok, hanem a néger keresztények, zsidók, animista vallásúak is. És jóval ősibb szokás ez arrafelé mint az Iszlám vallás.

orvlat 2013.08.30. 19:31:01

@borinborin: "Férfihang...egymás hátát veregető komplexusos szerencsétlenek." Na ez aztán érv az ottani véleményekkel szemben:-)

Mohamed 2013.08.30. 19:34:22

@Brendel Mátyás:

Az a kis faragás szinte egyenlő a semmivel.
És egész eddig is jól meg voltak a kutyát nem zavarta sem Noevégiában sem Dániában az egyház jelenléte az államban.

"bizonyos pénzes, vállalkozós embereknek szokott időnként gondja lenni a klérussa"

Ez önmagában nem jelent semmit, ha van lóvé a társadalom szarik rá hogy a klérusnak van befolyása az állami ügyeket tekintve vagy sem.

"hogy a liberális, szekuláris államban tud jól működni"

Egyrészt a liberalizmus az itt most nem játszik tekintve hogy a mai politikai és társadalmi viszonyokhozviláhszinten már eléggé elfáradt rugalmatlan ideológia.
Másrészt az a társadalom működik jól amely nagy nyersanyag készlet fölött csücsül vagy a gyarmatosításból ill. a marshall-segélyból adódó lendület még viszi és perplllanat megengedheti magának a jóléti államot, hidd el ehhez a szekularizációnak vagy a liberalizmusnak semmi köze. Az ideológia nem számít az csak egy máz, azt hittem 40 év szocializmus után erre már rájöttek egyesek.

"ehhez jönnek még az emberek is, akik rájönnek erre."
Ühümm Szaud-Arábiába és Dubajba is azért ment félmillió nyugat-európai.

"Magyarország most jó példa erre. a nép most tanulja, hogy kicsit sem szabad az egyházat a vályúhoz engedni, mert rögtön összeszarja azt"

Magyarországon pont leszarják az emberek hogy az egyház mit csinál(eddig csak a hitgyülisek miatt ment a hepaj)
az embereket az érdekli hogy a villanyszámlát kitudják fizetni meg ,hogy a gyereknek telljen új iskolatáskára ehhez meg semmi köze az egyháznak, az embereket rohadtul nem érdekli ez a turbóbalos bolsi forradalmi reklámszlogen, meet tudják hogy ez nincs hatással a hétköznapi életükre.

fehérfarkas 2013.08.30. 19:34:30

@már nem Dr. PhD. DSc. Uebermensch: "Nem a lányok száma 10%, hanem más az értékelési sorrend. Ember, asszony, állat, gyerek (fiú), lány. "

Az Iszlám vallásban a férfi és a nő egyenrangú, csak más a társadalmi szerepül. Ezért ott a nőket nem kényszerítik nap 8-10 óra robotra (persze a férfiaknál kevesebb fizuért), hogy utána még a férjükre és a gyerekekre is főzniük, mosniuk, takarítaniuk kelljen (aki eközben TV-zik, netezik vagy a haverokkal sörözik az egyik kocsmában).

Az, hogy a nők jobban beültöznek mint Nyugaton? Ez igaz, de a muszlimoknál a férfiak is jobban beöltöznek, és nem rövidnadrágban járnak meg nem ujjatlan atlétában.
Más a dress-code, és területenként meg vannak a hagyományok hol hogyan öltöznek. Csak a nyugati média propagálja ezt a minden muszlim nő fekete csadorban jár dolgot.

fehérfarkas 2013.08.30. 19:44:58

@Brendel Mátyás: "hát ha ugye bután önző szempontokat nézünk, akkor például azért, mert akkor nincs különösebb oka megcsalni. "

Ez hülyeség, a megcsalásnak nemcsak szexuális okai lehetnek, hanem mert egy nő úgy érzi, hogy a férje/pasija/élettársa már nem nőként tekint rá, nem nőként bánik vele, hanem mintha csak egy bútordarab lenne...
...és ilyenkor szokott jönni egy kedves, megértő, figyelmes pasi, aki meghallgatja, aki felvidítja, akiben megbízhat, és a többi meg már jön magától.
(tapasztalatból írom, mert már 2x is voltam évekkel ezelőtt szerető - és az első szex az csak hónapokkal a megismerkedés után történt meg)

Persze a nők számára is fontos a szex, de azért a nőket nem kell összekeverni a netpornófüggő pasikkal, és nem a netpornófüggő pasikból kiindulva kell a nőket megítélni.

$pi$ 2013.08.30. 20:51:23

@fehérfarkas: "Az Iszlám vallásban a férfi és a nő egyenrangú, csak más a társadalmi szerepül. "

Ó, igen, hogyne lenne egyenrangú, az hát, teljesen. Mint arról rengeteg film, meg könyv, meg dokumentumfilm szól is. Csak egy kicsit más a szerepük: a férfi a tulajdonos, a nő meg a tulajdon.

powerpuff 2013.08.30. 21:05:42

@fehérfarkas: Ki mondta, hogy a megcsalásnak csak szexuális okai lehetnek?! Szerintem senki. Ettől függetlenül ha a nő élvezi a szexet van rá valami esély hogy félrelép, viszont ha rohadtul utálja minden pillanatát, és egyébként is élve felkoncolják ha megteszi, akkor nem.

Uebermensch 2013.08.30. 21:14:39

@fehérfarkas: Azt hiszem, nem érezted ki a kommentből az iróniát. Elég sokat jártam az iszlám világban Marokkótól a Közel-Keletig, tanultam is róla nem keveset, tudom, hogyan működik. Viszont a rangsor, amit írtam, pl. Borsod megye bizonyos részein még a mai napig így működik. Na jó, lehet, hogy ma már nem teljesen, de 10-15 évvel ezelőtt még egyértelműen. Személyes tapasztalatok alapján állítom.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 21:39:17

@fehérfarkas: és te erre a problémára ezt a primitív módszert tartod megoldásnak?! elment neked az eszed?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 21:53:18

@Mohamed: tudod mit? nem nagyon érdekelnek a hülye nézetedi ebben a kérdésben. a cikk nem erről szól, a tények téged nem érdekelnek, logika nincs abban, amit írsz, mit vesződjek veled?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 21:57:12

@fehérfarkas:

"Az Iszlám vallásban a férfi és a nő egyenrangú, csak más a társadalmi szerepül. Ezért ott a nőket nem kényszerítik nap 8-10 óra robotra (persze a férfiaknál kevesebb fizuért), hogy utána még a férjükre és a gyerekekre is főzniük, mosniuk, takarítaniuk kelljen (aki eközben TV-zik, netezik vagy a haverokkal sörözik az egyik kocsmában). "

a legtöbb feminista nézet szerint a nők joga a munkához az az anyagi függetlenség, az egyenjogúság legfontosabb eleme. a feministák persze jogosan reklamálnak, ha a nők fizetése alacsonyabb, de ha a nők nem dolgozhatnak jogilag, vagy hagyomány miatt, az mindennek az alja.

egyébként az a modell, hogy a férfi dolgozik, a nő meg háztartásbeli nyugati, keresztény országokban is elterjedt. olyanokban, mint USA vagy Nyugat-Németország. nem valami iszlám novum.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 21:58:23

@fehérfarkas: legyen. akkor úgy mondom, hogy egy nagyon fontos okkal kevesebb.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 22:01:33

@fehérfarkas: ja, a rabszolgák is pont ugyanezért "egyenrangúak". tök jó nekik, minek dolgoznának máshol, kevés pénzért, amikor otthon is dolgozhatnak elvben nulla, gyakorlatilag annyi pénzért, amennyit a férfi ad nekik.

ne beszélj te a nők megbecsüléséről, te kis féreg!

zobod 2013.08.30. 22:16:13

A cím: Kötelező szüzességi tesztet
az indonéz iskolákba!

A tény: a negyedmilliárd lakosú Indonézia egy marginális, pár százezres körzetében ötletel egy ultrakonzervatív, meglehetősen csekély eséllyel elképzelése sikerre vitelére.

Mi volt a cél, csúsztatva, bolhából elefántot csinálva egy kis iszlámfikázás?

zobod 2013.08.30. 22:48:51

@Brendel Mátyás: arra viszont nem jó, mert a házasságon kívüli/előtti szex elutasítása nem csak az iszlámra jellemző. Nem is vallásspecifikus.

fehérfarkas 2013.08.30. 22:52:14

@kifordított nagyanyó: "Ki sem mehet a házból baszod!"

Még Szaúd Arábiában sincsenek a házba zárva.

fehérfarkas 2013.08.30. 22:54:31

@$pi$: "Ó, igen, hogyne lenne egyenrangú, az hát, teljesen. Mint arról rengeteg film, meg könyv, meg dokumentumfilm szól is. Csak egy kicsit más a szerepük: a férfi a tulajdonos, a nő meg a tulajdon."

Persze, hogy vannak ilyen könyvek. Sőt, vannak könyvkiadók, mint pl. az Ulpius Ház, amely csak ilyen könyveket jelentet meg.
Aki meg volt több muszlim országban is, és vannak muszlim ismerőseim férfiak és nők egyaránt, az meg nem dől be a propagandának.

$pi$ 2013.08.30. 23:02:43

@fehérfarkas: "Aki meg volt több muszlim országban is, és vannak muszlim ismerőseim férfiak és nők egyaránt, az meg nem dől be a propagandának."

És mondcsak, nyilván férfi vagy ugye? :)))

fehérfarkas 2013.08.30. 23:09:07

@powerpuff: "Ki mondta, hogy a megcsalásnak csak szexuális okai lehetnek?! Szerintem senki. Ettől függetlenül ha a nő élvezi a szexet van rá valami esély hogy félrelép, viszont ha rohadtul utálja minden pillanatát, és egyébként is élve felkoncolják ha megteszi, akkor nem."

Nem minden nő lép félre csak azért mert szereti a szexet.
Ráadásul a muszlim nők miért utálnák a szexet és annak minden pillanatát? Azért mert vannak fekete-afrikában törzsek, akik megcsonkítják a nők nemiszervét? De mivel fekete-Afrikában ez a nem muszlim törzsekre is igaz, mint a keresztények, zsidók, animisták, stb... így akkor a keresztény nők sem élvezik a szexet?

Arról nem is beszélve, hogy az Ezeregyéjszaka meséi teli van erotikus jelenetekkel, az Illatos kert pedig szó szerint teli van stexualitással.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 23:09:59

@zobod: és kritizálni csak akkor lehet, ha a negatív dolog kizárólagos?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 23:10:46

@zobod: "de anyu, a szomszéd kisgyerek is lopott almát!"

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.30. 23:13:05

@fehérfarkas:

"Nem minden nő lép félre csak azért mert szereti a szexet."

ezt senki nem állította

"Ráadásul a muszlim nők miért utálnák a szexet és annak minden pillanatát?"

ezt se.

figyelj oda, mi volt a kérdés, és az állítás!

bőrmók 2013.08.30. 23:21:37

@fehérfarkas: a zsidóknál nincs női körülmetélés

bőrmók 2013.08.30. 23:24:10

@fehérfarkas: ja, hogy ott mindenki, oké leesett

fehérfarkas 2013.08.30. 23:39:24

@Brendel Mátyás:
Én az itteni kommentek és poszt beállítása alapján írtam a válaszomat.
Amik itt általánosságban megjelentek a muszlimokról az egy nagyon primitív és tudatlan színvonal, ami bizonyos sztereótipiák ismételgetéséből állt.
És elnézést, ha olyan kényes a te és a többiek ízlése, hogy ha nem angol kisasszony módjára megszeppenve válaszolok, hanem őszintén a szemetekbe mondom a véleményemet a hozzászólásaitok után.
(tisztelet a kivételnek annak a pár nicknek, aki tényleg normálisan szólt hozzá, és nem abból állt a hozzászólása, hogy az Iszlám vallást és a muszlimokat fikázta)

fehérfarkas 2013.08.30. 23:41:15

@Mohamed:

Jókat írsz, de látom ezért meg is kaptad a magadét.
Aki az Iszlámot és a muszlimokat nem fikázza ezerrel azt itt jól leszólják.
De én azért örülök, hogy lehet még normális hozzászólásokat olvasni :)

fehérfarkas 2013.08.30. 23:41:51

@Brendel Mátyás:
Látom, másokat is jól kioktatsz és leszólsz, aki nem áll be a sorba a muszlimokat és az Iszlámot fikázni.

fehérfarkas 2013.08.30. 23:49:56

@bőrmók:
Etiópiában és még néhány fekete-afrikai országban, ahol élnek zsidók ott náluk is érvényben van ez a rossz szokás.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 00:23:48

@fehérfarkas: a postban nem sok mindenbe tudtál belekötni. a krülmetélésbe lehetne csak.

mások kommentjeiért nem vállalok felelősséget.

amit te írtál, az egy esztelen, embertelen vélemény

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 00:26:30

@fehérfarkas: valami érvet, te szánalom, ne abból akarj érvet csinálni, hogy eljátszod itt a mártírt, vagy szabadságharcost!

ami érvet írtam, arra nem tudtál válaszolni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 00:35:53

@fehérfarkas: épp az imént beszéltem egy párizsi barátommal, egy nővel, aki francia származású francia, a párja (nem férje) arab származású francia. nem akart házasodni. PACS kapcsolatban vannak. két gyermeket szült, nemrég szülte a másodikat, és örül, hogy visszamehet dolgozni, mert vissza akart. annyit panaszkodott, hogy az au pair drága Párizsban. egyébként állami szektorban dolgozik, garantáltan ugyanannyit keres, mintha férfi lenne.

no ez az egyenjogúság, te anyaszomorító, nem a te sötét kis elképzelésed! egyszerűen nem látsz ki a fejedből.

fehérfarkas 2013.08.31. 00:39:43

@Brendel Mátyás:
Te milyen konkrét érvet írtál, ami a valóságnak megfelelne?
Az neked az érv, hogy az Iszlám vallást és a muszlimokat fikázod, embereteln állatoknak állítod be, akik a nőt tárgynak tekintik? Aki ezzel nem ért egyet, azt meg sértegeted és "kis féreg"-nek nevezed?

Az, hogy te a vallás fikázását "iszlámkritikának" nevezed, attól a fikázás még fikázás marad.

Tudod, tudnék én is írni arról, hogy Magyarországon hogyan bánnak a nőkkel. És nemcsak a cigányokra gondolok, hanem a fehérekre is. A Nők a nőkért egyesület tanulmányai, vagy a rendőrség statisztikáiból beidézhetek ide arról, hogy Magyarországon minden héten meghal egy nő családi erőszakban.
Vagy Indonéziában hány parlamenti képviselő van, aki családi erőszakot alkalmaz? És a magyar parlamentben? Már 4 parlamenti képviselőkről derült ki az elmúlt 1 évben, hogy veri a feleségét/élettársát (vagy ahogy a parlamenti képviselőink szoktak fogalmazni: megbotlottak a vak kommondorban). Ezek után mélyen a tükörbe néznék, és a saját országom problámival foglalkoznék más országok és kultúrát fikázása és gyalázása helyett.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 00:40:41

@fehérfarkas: a másik, Simone Beauvoir ebben a riportban mondja, hogy a nők munkához való joga még a választási jognál is fontosabb, és, hogy miért

www.youtube.com/watch?v=VpC6KCOEXqw

fehérfarkas 2013.08.31. 00:45:19

@Brendel Mátyás:

És ezzel mit akartál bizonyítani? Azt, hogy az arab származású férje az arabokról szól sztereótípiák helyett mégis engedte dolgozni? :)

Vagy szerinted az Iszlám országokban a nőknek tilos dolgozni? Te tényleg ezt hiszed? És ezek után még te nevezel engem "anyaszomorító"-nak meg "kis féreg"-nek? Ez egyedül téged minősít, és nem engem, és nem az Iszlám vallást, és nem a muszlimokat.
Még Szaúd Arábiában sincsen megtiltva, hogy a nők dolgozzanak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 00:50:32

@fehérfarkas: Balogh József Fideszes képviselő, a Fidesz-KDNP eszmerendszere pedig a női egyenjogúságról kb az, mint amit te elmondtál: maradjon otthon, ne dolgozzon, szüljön, neveljen gyereket!

nagy öngólt lőttél,te kis hülye

fehérfarkas 2013.08.31. 00:52:59

@Brendel Mátyás:

Jó, hogy betetted ezt a videót, csak minek? Mit akartál ezzel mondani? Mit akartál ezzel bizonyítani? Mit akartál ezzel cáfolni?
Azért kérdezem ezeket, mert az Iszlám országokban nincsenek a nők a munkától eltiltva.
Menj el Marokkóba, Algériába, Tunéziába, Libanonba, Iránba, Ománba, Pakisztánba, Bangladesbe, Törökországba, Azerbajdzsánba, Kazakhsztánba, stb... (Szíriát nem írom, mert ott most háború van) és azt látod, hogy a nők nincsenek eltiltva a munától. Még a nagyon konzervatív Szaúd Arábiában sem.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 00:53:25

@fehérfarkas:

"Azt, hogy az arab származású férje az arabokról szól sztereótípiák helyett mégis engedte dolgozni?"

nem sztereotípiáról van szó, hanem reakció a te saját hozzászólásodra, te kis amnéziás fasz:

"Az Iszlám vallásban a férfi és a nő egyenrangú, csak más a társadalmi szerepül. Ezért ott a nőket nem kényszerítik nap 8-10 óra robotra"

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 01:04:43

@fehérfarkas:

"Mit akartál ezzel cáfolni?
Azért kérdezem ezeket, mert az Iszlám országokban nincsenek a nők a munkától eltiltva. "

a kérdés az, hogy te ezzel mit akartál mondani:

"Az Iszlám vallásban a férfi és a nő egyenrangú, csak más a társadalmi szerepül. Ezért ott a nőket nem kényszerítik nap 8-10 óra robotra"

a nem iszlám országokban a nők nincsenek eltiltva a munkától. az iszlám országok nagy részében sincsenek hivatalosan eltiltva. jó.

egyébként:

en.wikipedia.org/wiki/Female_Labor_Force_Participation_Rate_in_Majority_Muslim_Countries

elég siralmas.

összehasonlításul:

en.wikipedia.org/wiki/Labor_force_participation_rate#Gender_.26_the_US_labor_force

továbbá ld még Bernard Lewis What went wrong c. könyvét, amely az iszlám kultúra hanyatlásának egyik okának a női emancipáció hiányát látja

fehérfarkas 2013.08.31. 01:09:28

@Brendel Mátyás: "Balogh József Fideszes képviselő, a Fidesz-KDNP eszmerendszere pedig a női egyenjogúságról kb az, mint amit te elmondtál: maradjon otthon, ne dolgozzon, szüljön, neveljen gyereket!
nagy öngólt lőttél,te kis hülye"

Most már az "anyaszomorító" meg a "kis féreg" után "kis hülye" is vagyok. Egyre gyűjtöm tőled a megtisztelő jelzőket :D :D :D

Ha észrevetted volna, és pont elítélem a Balogh József mentalistást, és negatív hangnemben írtam erről.
Te állítod be úgy az Iszlám vallást és a muszlimokat, mintha ezt a mentalitást képviselnék. Én meg cáfolom a hozzászólásaidat és a sztereótípiáidat.

Azt azért elmondom neked, hogy a muszlim társadalmak a családon alapulnak, és az a társadalom legkisebb egysége, amit nagyon védenek. A férj feladata a család biztonsága (anyagi és fizikai egyaránt), a feleségé meg a családi tűz melegének biztosítása. A gyerenevelés, a családi otthon gondozása elismert és megbecsült feladat a muszlim társadalmakan.
És egyébként az anyaságot és a gyereknevelést egyre több nyugati országban kezdik elfogadni rendes 8 órás bejelentett állásnak - és nem pedig valamiféle lenézett dolognak. Vagyis egyre több nyugati országban kezdik azt csinálni, ami a muszlim társadalmakban már sok évszázados bevett szokás (egyébként a nagy szekularizáció és feminizmus előtti keresztény Európában is ez volt a bevett szokás, csak a szekularizáció és feminizmus a gyereknevelést és a házimunkát lenézi, alantas, megvetendőnek, cikinek tartja;
de Európa több országában kezd változni a helyzet, és kezd újra megbecsült lenni).
Az Iszlám vallás szerint, ha a feleségnek van ideje, és energiája és kedve a gyerenevelés és család után dolgozni, akkor nyugodtan elmehet. És a fizetse csak az övé. Amit keres, azt a férjével és a gyerekeivel nem kell megosztania. Ugyanis az iszlám családmodellben a férj kötelessége a családról anyagilag gondoskodni. Amit a feleség keres, az csak az övé.

Szaúd Arábiában a nőknek tilos vezetnie (de csak ott, a többi muszlim országban mind vezetetnek). Ezért az ottani munkahelyek a női dolgozók számára biztosítanak kocsit és sofört (ez a fizetésükön túl - vagyis a fizetésükből nem vonják le, hanem amellé jár ez a nőknek).
Olvastam interjút egy szaúdi nőjogi aktivistával, aki azért küzd, hogy a nők is vezethessenek, és amikor megkérdezte a riporter, hogy ő vezetne-e, akkor azt felelte: "Maga megőrült? Rijádban még férfiaknak is életveszélyes a nagy forgalom. Dehogy akar ő vezetni. Csak a választás jogát akrja, hogy had dönthesse el ő maga, hogy vezetni akar, vagy inkább a sofőrt választja."

fehérfarkas 2013.08.31. 01:27:03

@Brendel Mátyás:

Ez önmagában nem jelent semmit. Ráadásul azt bizonyítja, hogy dolgozhatnak, hogy nincsenek eltiltva.
Inkább azt kéne megnézned, hogy ennek ellenére miért maradnak inkább otthon a nők a gyerekeikkel, és a férjre hárul a család teljes anyagi eltartása. Lehet, hogy azért, amiért sok nő, ha nem kötelező, akkor inkább a gyerekeivel és a családjával törődik? Szabadidejében meg a barátnőkkel, vásárlással, kulturális programokkal? És vajon Európában miért nő azok száma, akik azt szeretnék, ha a gyereknevelést és a házimunkát rendes 8 órás főállásnak ismernék el a lenézés helyett?
És vajon Nyugaton miért és mikor alakult ki az, hogy a nőknek is kötelező lett a munka (de mellette persze foglalkozzon a gyerekekkel is és a házimunkát is végezze el)? Tán csak nem a 2. világháború utáni időszak terméke ez?
Bár a táblázatodat megnézve a posztban tárgyalt Indonéziában a nők aránya a munkaerópiacon 51%.

Meg azt se felejtsük el, hogy Ázsiában és Afrikában, ahol a muszlim országok többsége található, ott a munka nem a kényelmes irodai munkát jelenti, hanem a nehéz fizikai mezőgazdasági munkát, vagy a gyárakban rossz körülmények között való szó szerinti roboltolást (gondolom láttál elég sok képet és videót az ázsai gyárak munkakörülményeiről).
Nem minden ország Szaúd Arábia, ahol a dolgozó nők 99%-a szolgáltató szektorban dolgozik.
És ha már Szaúd Arábia: az egyetemi hallgatók többsége nő ott. Csak az egyetem elvégzése után a többségük gyereket szül, és a gyerekneveléssel foglalkozik meg a családjával. Csak egy kis részük gondolja úgy, hogy dolgozzon. A diplomát csupán azért szerzik meg, hogy ezzel bizonyítsák azt, hogy ők is vannak olyan okosak mint a férfiak (de a munkát már a férfiakra bízzák).
Sőt, miután a szaúdi gazdaságipolitika az, hogy ne munkanélkülis milliomosokkal legyen teli az ország, hanem menjenek el a szaúdiak is dolgozni (és ne legyen rászorulva a szaúdi munkaerőpiac a külföldi bevándorlókra), ezért csökkentették az emberek támogatását. Ha kevesebb támogatást kapnak, akkor hátha jobban motiválva lesznek a munkára. És ez ellen nem is a férfiak tiltakoztak annyira, hanem pont a nők: micsoda dolog, hogy a kormány munkára kényszeríti a nőket, mert csak a férj fizetéséből már nem tudják fenntartani a korábban megszokott életszínvonalat.
Látod, az egy más világ, más mentalitás. Ott a nők azt tartják kényszernek, amiről te azt állítod, hogy az a női szabádságjog szimbóluma.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 09:16:05

@fehérfarkas:

"ennek ellenére miért maradnak inkább otthon a nők a gyerekeikkel"

például azért is, mert a törvény ellenére, az iszlám miatt a társadalomban továbbra is óriási előítéletek vannak.

" És vajon Európában miért nő azok száma, akik azt szeretnék, ha a gyereknevelést és a házimunkát rendes 8 órás főállásnak ismernék el a lenézés helyett?"

pont azért, hogy NE ISZLÁMOS legyen a dolog. ha a nő otthon marad, akkor ne függjön a férfitől anyagilag. mert az anyagi függés NEM EGYENLŐSÉG. és hát azért is, hogy a férfi is maradhasson otthon, és ugyanígy ne függjön a nőtől. na ez az, amit az iszlám nem csinál.

" A diplomát csupán azért szerzik meg, hogy ezzel bizonyítsák azt, hogy ők is vannak olyan okosak mint a férfiak"

ez így van. ehhez képest érthetetlen, hogy akkor az iszlám szerint miért a nők feladata a gyereknevelés, és miért a férfi feladata eltartani a nőt, ha egyszer te magad mondod, hogy az előbbi nem igényel annyi intelligenciát. az iszlám azt mondja, hogy a nő feladata az a dolog, amelyik nem igényel intelligenciát. ez neked a nők megbecsülése?!

"Látod, az egy más világ, más mentalitás. Ott a nők azt tartják kényszernek, amiről te azt állítod, hogy az a női szabádságjog szimbóluma. "

aligha lehet normális, egészséges az az ország, ahol a nőnek egyetemi diplomával kell igazolnia, hogy okos, de azt mondják neki, hogy neki az a munka a feladata, amihez nem kell ez az okosság. azaz: maradj otthon, végezd a buta munkát! nem kapsz érte pénzt, a pénzkontrollt a férjedre bízzuk! ez nem a nők megbecsülése.

ez a nőverő Balogh József pártjának, a Fidesz-KDNP-nek a mentalitása.

fehérfarkas 2013.08.31. 11:49:06

@Brendel Mátyás: "aligha lehet normális, egészséges az az ország, ahol a nőnek egyetemi diplomával kell igazolnia, hogy okos, de azt mondják neki, hogy neki az a munka a feladata, amihez nem kell ez az okosság. azaz: maradj otthon, végezd a buta munkát! nem kapsz érte pénzt, a pénzkontrollt a férjedre bízzuk! ez nem a nők megbecsülése."

Látom tök mindegy mit írok le, mert vagy hazugságnak tartod, vagy kiforgatod. Nem ezt írtam, mint amivé te koforgattad a szavaimat. Hanem azt írtam, hogy az adott nő nem akar elmeni a diploma után dolgozni - a saját akaratából.

Egyébként pedig magadról állítottad ki a bizonyítványt és alátámasztod azt, amit korábban állítottam, hogy te és a hozzád hasonló álliberálisok, ateisták, vallásgyűlölő szekularisták lenézitek a gyereknevelést és a házimunkát, és a családi fészek melegének biztosítását. Különben nem neveznéd ezt "buta munkának". Az életben ez az egyik legfontosabb: a gyerek felnevelése. És a gyereneveléshez való megfelelő családi környezet biztosítása, hogy a gyerek egészséges mentalitással nőjön fel.
És vannak kultúrák, ahol a nők a diploma megszerzése után ezt tartják fontosnak és nem a karrierizmust. A hozzászólásaidból látom, hogy számodra hihetetlen, ha egy nő a gyereknevelést fontosabbnak tartja a karriernél. De fogadd el, hogy vannak ilyen társadalmak. :)

Szaúd Arábitá azért említem annyiszor, mert az a legkonzervatívabb. Az összes többi muszlim ország hozzá késebb 1000x liberálisabb. De még Szaúd Arábia sem olyan, mint amilyennek te meg a kommentelők többsége beállítjátok. Van nekem egy magyar muszlim nő ismerősöm, akinek szaúdi férje van. Őt sajnos nem tudom ide betenni, mert nem járulna hozzá, hogy egy ilyen nyiltan provokatív és iszlamofób oldalra felkerüljön, de vannak szaúdi muszlim nők akik szívesen kiállnak a nyilvánosság elé. Ajánlom megnézni/meghallgatni, hogy mit is mondanak, és hogyan is látják a dolgokat.

Life Of A Muslim Wife In Saudi Arabia Part 1/2.
www.youtube.com/watch?v=C2LRnz4jHkU
Life Of A Muslim Wife In Saudi Arabia Part 2/2.
www.youtube.com/watch?v=EtgsA7MOq58

Saudi Arabian Women Unveiled
www.youtube.com/watch?v=w6Sa-gaCrDk

Real Saudi Arabia
www.youtube.com/watch?v=AFFPSRbSLLI

Érdemes megnézni ezeket, mert szerintem jó pár sztereótípia megdől bennük az országról :)

fehérfarkas 2013.08.31. 12:15:45

Pár szót a posztban szereplő Indonéziáról. (a posztban van pár csúsztatás: pl. nem a gyerekek 90%-át metélik körül, hanem csak a fiukat 8 éves korban; a lányokat nem metélik körbe, vagyis a csikló eltávolítása nem indonéziára jellemző, hanem fekete-afrikára, de ott meg vallásoktól függetlenül a keresztények, zsidók, animisták is csinálják;
de van még más csúsztatás is a posztban)
Európai szemmel nehezen definiálható maga Indonézia, hiszen maga az ország 1998-tól kezdve szekuláris parlamenti demokrácia (előtte az USA által támogatott szekuláris véreskező diktátor uralkodott), de Aceh tartományban az iszlám törvénykezés a shária van életben, Yogyakarta speciális adminisztratív övezet pedig egy monarchia, Pápua nagy részét pedig bennszülött törzsek lakják (akik 60 évvel ezelőtt még kannibálok voltak) és jogilag autonóm területnek számít (és jelenleg protestáns misszionáriusok térítik a bennszülötteket). És akkor a teljes Indonéziát be sem mutattam, mert annak egy nagyon hosszú poszt is csak nehezen tudna eleget tenni.
Nem tudsz ennek megfelelő párhuzamot vonni egyik európai országgal sem: Indonézia egymástól különálló szigetekből áll (több mint 17 ezer sziget, ebből 6000 sziget lakott - mondjuk ezekből a lakosság jelentős része 6 szigeten él, a szigetország legtávolabbi pontjai között a távolság kb. 5000 km), és ezeken él 240 millió ember, amit több mint 300 népcsoport alkot, és a nyelvjárásokkal együtt több mint 700 nyelvet beszélnek (a hivatalos indonéz nyelv is a 20. sz-ban létrehozott mesterséges nyelv).

Hogy fel tudjuk fogni mekkora országról van szó, hogy Indonézia legtávolabbi pontjai között a távolság kb. 5000 km, ezért összehasonlításul ide írok pár adatot (www.timeanddate.com/worldclock/distances.html?n=136):
London - Brüsszel: 321 km
London - Párizs: 343 km
London - Berlin: 932 km
London - Budapest: 1450 km
London - Isztambul: 2505 km
London - Moszkva: 2508 km
London - Kairó: 3513 km
London - Damaszkusz: 3545 km
London - Tel Aviv: 3559 km
London - Bagdad: 4100 km
London - Rijád (Riyadh): 4952 km
London - Dubai: 5476 km
London - New York: 5587 km
London - Washington DC: 5914 km

Így talán jobban elképzelhető mekkora méretű országról beszélünk. Olyan, mintha Londonból elindulnál Szaúd Arábia fővárosába Rijádba, és kettő között végig még mindig ugyanabban az országban lennél.
Csak miután Indonézia szigetország, amely több mint 17 ezer szigetből áll, ezért nem végig szárazföldön mennél, hanem a szigetek között tengeren (csak néhány közeli és sűrűn lakott sziget között van autóhíd).
Mondjuk ebből 6000 sziget lakott, és a lakosság jelentős része 6 szigeten él csupán. De így is több mint 300 népcsoportról van szó, akik nyelvjárásokkal együtt több mint 700 nyelvet beszélnek (ráadásul a hivatalos indonéz nyelv a 20. sz-ban létrehozott mesterséges nyelv).
És mindez egy országon belül.
Európai mércével ez nem mérhető. Egyedül Oroszország az, amelyik ehhez hasonlítható.
(de amit tapasztalatból észrevettem, az átlag európai Oroszországot ugyanúgy nem ismeri mint Indonéziát. A médiában hallja/látja, hogy van olyan, hogy Moszkva meg Szentpétervár, és ezzel a tudása ki is merült az országról.)

Dr_utcai_arcos 2013.08.31. 12:21:14

@Tassil Aaltaiz: "Próbáld ki, hogy néhány hétig/hónapig nem mosod meg a makkod tövét (feltéve, hogy férfi vagy, épp fitymával) és megtudod... :P". Aha, szóval az állati szintű igénytelenség -bár a kutya is tisztára nyalja a tökét- az mentség. Mintha azt mondanád a rothadó fogú védelmében, hogy próbálnád te éveken keresztül nem megmosva megőrizni a fogaid épségét..........

$pi$ 2013.08.31. 12:57:28

@fehérfarkas: "Ráadásul, ha a nő akar, akkor elmehet dolgozni."

Ezek az abszolút kijelentéseid teljesen értelmetlenek. Még magyarországon is vannak olyan férjek, akik korlátozzák a feleségeik jogait, nemhogy ezekben az országokban.

Mindenki azt olvassa ki a szent könyvekből, amit akar és ha elég sokan vannak, akkor alkalmazzák is. Persze a törvény szerint tulajdoképpen elmehet dolgozni, meg tulajdonképpen egyenrangúnak is lehet tekinteni, csakhát

o Amikor el akar menni dolgozni, akkor megveri a férje és bezárja.
o Amikor autót akar vezetni, akkor megverik a járókelők.
o Amikor táncol, akkor agyonverik érte.
o Amikor csador nélkül megy ki az utcára, akkor összeverik.

Ezek után álszent hazug dolog azon ágálni, hogy ezekhez joga van, meg hogy ezt nem írják a szent iratok. Az igazság az, hogy a szent iratokból millió meg millió ember ezt olvassa ki, a vallási vezetők ezt támogatják és a társadalom a szent iratokra hivatkozza ezt a viselkedést írja elő.

És ne mond azt, hogy ez nem így megy, mert lehet, hogy vannak kivételesen felvilágosult helyek, ahol vannak pozitív példák, de bizony a legtöbb helyen ez így megy.

fehérfarkas 2013.08.31. 15:32:35

@$pi$: "Ezek az abszolút kijelentéseid teljesen értelmetlenek. Még magyarországon is vannak olyan férjek, akik korlátozzák a feleségeik jogait, nemhogy ezekben az országokban."

És ezzel mit akarsz mondani? Hogy Magyarországot is a nők jogait korlátozó országnak lehet tartani - az egyenlő mérce elv jegyében? Vagy azt, hogy nem szabad az egyedi esetekből általánosítani? De akkor ez nemcsak Magyarországra, hanem a muszlim országokra is.

"Amikor el akar menni dolgozni, akkor megveri a férje és bezárja.
o Amikor autót akar vezetni, akkor megverik a járókelők.
o Amikor táncol, akkor agyonverik érte.
o Amikor csador nélkül megy ki az utcára, akkor összeverik."

Miért verné meg a férje, ha el akar menni dolgozni? Miért vernék meg a járókelők az autóvezető nőket? Jártál te már muszloim országban? Ha jártál, akkor észrevehetted volna az autóvezető nőket.
Miért vernék meg, ha csador nélkül megy ki az utcára? Tudod mi az a csador? Úgy látszik alap dolgokat nem tudsz, de azért osztod az észt.
A fejkendő egyedül Iránban kötelező, de a csador még ott sem (pontosabban: Iránban a csador csak a mecsetekben kötelező - de mostanában már ott sem veszik olyan szigorúan). Más országokban még a fejkendő sem.
Szaúd Arábiában a fejkendő a muszlim nőknek kötelező a nyilt utcán és bevásárlóközpontokban (de épületen belül munkahelyen már ott sem kötelező), de a nem muszlimoknak már nem kötelező a nyilt utcán sem. Inkább társadalmi szokás, hogy a konzervatív Rijádban megszólják aki nem hordja (nem is annyira a férfiak, sokkal inkább a nők szólják meg a lengébben öltözött nőket), míg Dzsiddában jobban hozzá vannak szokva ahhoz, ha egy nem muszlim expat nő fejkendő nélkül jelenik meg a nyílt utcán.
De hozzáteszem, Szaúd Arábiában a nyilt utcán a férfiaknak is tilos növidnadrágban és ujjatlanban lenniük.
A többi muszlim országban pedig a nők sokkal színesebben, változatosabban öltöznek a farmernadrágtól a helyi népviseletig.

$pi$ 2013.08.31. 17:56:47

@fehérfarkas: "Miért verné meg a férje, ha el akar menni dolgozni?"

Nem "verné", hanem "veri", azt pedig, hogy miért, azt tőle kérdezd meg ne tőlem.

"Jártál te már muszloim országban? Ha jártál, akkor észrevehetted volna az autóvezető nőket. "

Mondom, hogy nem mindenütt egységes a dolog. Vannak helyek, ahol a nők nem vezethetnek autót, ez közismert[1]. Ne csináld úgy, mintha nem értenéd.

"A fejkendő egyedül Iránban kötelező"...

Jah, csak a férjük jól elnáspángolja őket, ha nem viselik. ismerjük az ilyet, ne mentegesd őket.

"És ezzel mit akarsz mondani? Hogy Magyarországot is a nők jogait korlátozó országnak lehet tartani - az egyenlő mérce elv jegyében?"

Nem. Akkor lenne a nők jogait korlátozó ország, ha ez a viselkedés elterjedt lenne. Azt akartam mondani, hogy abszolút kijelentéseket tenni "senki sem korlátozza a nők jogait" teljesen értelmetlen, mert ezek biztosan nem igazak.

[1] www.theguardian.com/world/2012/jun/17/saudi-arabian-women-risk-arrest-ban-driving

fehérfarkas 2013.08.31. 18:04:25

@$pi$: "Mondom, hogy nem mindenütt egységes a dolog. Vannak helyek, ahol a nők nem vezethetnek autót, ez közismert[1]. Ne csináld úgy, mintha nem értenéd."

Ez egyetlen egy országot jelent, amit írtam is fentebb: Szaúd Arábiát. Mint közismert, ugyebár.
Viszont ott a nőknek jár sofőr, azért amiért nem vezethetnek.
De az összes többi muszlim országban vezethetnek.

$pi$ 2013.08.31. 18:07:14

@fehérfarkas: "Viszont ott a nőknek jár sofőr, azért amiért nem vezethetnek."

Ja, akkor jól van. Akkor fejezzük is be, mert ennek nincs értelme, el vagy borulva. Menj azt verd meg az asszonyt, te teremtés koronája, te.

fehérfarkas 2013.08.31. 18:13:05

@$pi$: "Ja, akkor jól van. Akkor fejezzük is be, mert ennek nincs értelme, el vagy borulva. Menj azt verd meg az asszonyt, te teremtés koronája, te."

Nem szoktam asszonyt verni. Ez max. nálatok lehet szokásban. Elvégre mindenki saját magából indul ki.

A Nők a nőkért egyesület honlapjáról idézek: \"Magyarországon a családon belüli erőszak HETENTE LEGALÁBB EGY NŐ életét követeli...
...MINDEN ÖTÖDIK nőt rendszeresen bántalmaz férje vagy partnere....
...A bűncselekmény következtében meghalt nők 60 százaléka (volt) házastársa vagy élettársa áldozata, míg a megölt férfiak 13 százaléka halt meg házastársa vagy élettársa keze által. A nők minden esetben aktuális bántalmazó partnerüket ölték meg, vagyis mind a nők, mind a férfiak meggyilkolásához a nő bántalmazottsága vezetett. Egy nőnek nyolcszor annyi esélye van, hogy férje vagy élettársa ölje meg, mint hogy idegen támadó (rablógyilkos, ismeretlen nemi erőszak elkövető, stb.). A nők számára a legnagyobb veszélyforrást egyértelműen (volt) férjük és partnerük, a saját otthonuk, valamint a válást követő időszak jelentik.\"
(www.nane.hu
16akcionap.org/nehany-adat-a-csaladon-beluli-eroszakrol)

vagy egy másik részlet:

"Hetente meghal egy nő családon belüli erőszak miatt

A legutóbbi, a témában készült hazai kutatás szerint hetente legkevesebb egy nő, havonta egy gyermek hal meg családon belüli erőszak miatt. A Magyarországon elkövetett gyilkosságok 39 százalékát partnerkapcsolatban követik el - olvasható a Nők a Nőkért az Erőszak Ellen Egyesület és a Patent Jogvédő Egyesület közös, szerdai közleményében.
Hangsúlyozták: ma Magyarországon minden ötödik nő ki van téve a családon belüli erőszaknak, és felbecsülhetetlen azoknak a száma, akik partnerkapcsolaton belül lelki vagy anyagi fenyegetettségben élnek...
...A két szervezet azért tartotta fontosnak közölni mindezt, mert hétfőn a késő esti órákban zajlott a parlamentben a családon belüli erőszakról szóló népi kezdeményezés vitája.
"A parlamenti vita során kiderült: a magyar Országgyűlés megválasztott képviselői közül kétségbeejtően kevesen értik, miről is szól ez a harc, mi a célja az eredményekért küzdő civileknek, szakértőknek, vállalatoknak\" - hangsúlyozták.\"
(www.nepszava.hu/articles/article.php?id=583949)

Ezek után talán jobb lenne megfogadni a régi magyar mondás bölcsességét: mindenki a saját portája előtt söpörjön.
Vagyis a másokra, más civilizációkra való mutogatás helyett jobb megnézni hogyan is áll Magyarország a nők bántalmazásával és a családon belüli erőszakkal.
Mielőtt magyarként más civilizácók vádolsz, azelőtt a saját országod vak kommondorjaival kellene leszámolnod, nem gondolod? Nem gondolod, hogy túl sok családban van Magyarországon vak kommondor?

Tassil Aaltaiz 2013.08.31. 18:51:08

@Dr_utcai_arcos: Persze modern, civilizált, összközműves fejjel valóban nevetségesnek tűnik, viszont x ezer évvel ezelőtt a sivatag közepén, ami kis vizet találáltak, inkább megitták, mintsem a f@szukat mosták vele. Jóllehet, a legtöbb helyen mára már okafogyottá vált a dolog, ám az évezredek alatt kialkult szokásokat nem könnyű levetkezni...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 19:23:18

@fehérfarkas:

"lenézitek a gyereknevelést és a házimunkát, és a családi fészek melegének biztosítását. Különben nem neveznéd ezt "buta munkának"."

nem én neveztem annak, hanem te, amikor azt mondtad, hogy szerinted az iszlám országokban a nők azért járnak egyetemre, hogy bizonyítsák, okosak. ebből 100-as IQ felett mindenki érti, hogy tehát szerinted az otthoni munkával nem bizonyítják. azaz az otthoni munka SZERINTED buta munka.

továbbá evvel azt is elismered, hogy az iszlám országokban a nők tömegei érzik úgy, hogy bizonyítani kell, hogy okosak. mert lenézik őket. mert nem egyenjogúak.

ez egyenesen következik 100-as IQ felett. neked nincs annyi. az iszlám országokban a nők átlaga (meg egyébként a világon az emberek átlaga) intelligensebb nálad.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 19:25:16

@fehérfarkas: itt senki semmit nem tud Indonéziáról, csak te. a területét, és népességét meg tudnád mondani? és Jakarta főpolgármestereinek listáját is? ez még hiányzik az irreleváns baromkodásodból.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 19:38:20

@fehérfarkas:

ez egy térkép a nők biztonságáról világszerte. mondd, miért az iszlám régió a legsötétebb rajta, te vadbarom?!

en.wikipedia.org/wiki/File:Map3.1NEW_Womens_Physical_Security_2011_compressed.jpg

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 19:43:16

@fehérfarkas:

Men have authority over women because God has made the one superior to the other, and because they spend their wealth to maintain them. Good women are obedient. They guard their unseen parts because God has guarded them. As for those whom you fear disobedience, admonish them and send them to beds apart and beat them. Then if they obey you, take no further action against them. Surely God is most high.
Qur'an 4:34

wikiislam.net/wiki/Wife_Beating_in_Islam

kiemelném neked, IQ-negatívnak: "BEAT THEM!"

faszkalap

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.08.31. 19:49:01

@fehérfarkas:

Nearly 90 percent of Afghan women suffer from domestic abuse, according to the United Nations Development Fund for Women. Despite that, there are less than a dozen shelters like this one in Afghanistan, usually run by non-governmental organizations. Abusers are rarely prosecuted or convicted, and most women are afraid to say anything. "Their mothers are beaten by their fathers. They're beaten by their fathers, by their brothers. It's a way of life," said Manizha Naderi, director of WAW.[1]

Iran

Statistics in Iran show that 66% of Iranian women, at the beginning of the marriage have been at least physically abused once. Some forms of physical abuse that occur include: biting, bondage, imprisonment in their own home, scratching, hair pulling, and even starving.[2]

Jordan

91% of university students polled by the Jordanian Human Right Center approve of wife beating. An earlier study by another organization found out that a majority of WOMEN also supports the right of a husband to beat the wife[4]
According to the [National Family Council] report:
83% of Jordanian women approve of wife beating if the woman cheats on her husband
60% approve of wife beating in cases where the wife burns a meal she's cooking
52% approve of wife beating in case where she's refused to follow the husband’s orders[5]

Pakistan

A study published in June 2006 in the Journal of the Pakistan Medical Association, based on interviews with 300 women admitted to hospital for childbirth, said 80 percent reported being subjected to some kind of abuse within marriage. At times, the violence inflicted on women takes on truly horrendous forms. The Islamabad-based Progressive Women's Association (PWA), headed by Shahnaz Bukhari, believes up to 4,000 women are burnt each year, almost always by husbands or in-laws, often as “punishment” for minor “offences” or for failure to bring in a sufficient dowry. The PWA said it had collected details of nearly 8,000 such victims from March 1994 to March 2007, from three hospitals in the Rawalpindi-Islamabad area alone.[6]
The number of incidents of violence against women increased by 13 per cent in 2009, says a report by the Aurat Foundation set to be released on Wednesday. The report states that 8,548 incidents of violence against women were reported in 2009 compared to 7,571 incidents reported in 2008. Of these, 5,722 were reported to have occurred in Punjab, followed by 1,762 in Sindh, 655 in Khyber-Pakhtunkhwa and 237 in Balochistan. Similarly, 172 cases of violence against women were reported in Islamabad, the report said.[7]

Turkey

London-based Refugee Workers Association Woman’s Group (GIK-DER) revealed disturbing news last week [in November, 2006] that up to 80% Turkish and Kurdish women are victims of domestic violence and sexual harassment. At the same time 70% of Turkish and Kurdish husbands cheat on their wives.[10]
According to a government study titled “Research on Domestic Violence against Women in Turkey,” 41.9 percent of Turkish women are subjected to physical and sexual violence. Women at a “low-income level” are assaulted at a rate of 49.9 percent, while the number for higher-income women is still high, at 28.7 percent.
. . .
Altogether, 33.7 percent of women said they considered suicide as a solution to their problems.[11]
According to a report by UN Women released in early July of last year [2011], Turkey tops Europe and the US in the number of incidences of violence against women. Official statistics reveal that four out of 10 women in Turkey are beaten by their husbands.[12]

wikiislam.net/wiki/Wife_Beating_in_Islam#cite_note-10

az iszlám országokban a nők 80-90 százalékát verik. hol van ez a magyar viszonyoktól, te elmebuggyant?!

fehérfarkas 2013.09.01. 16:15:33

@Brendel Mátyás: "egy kurva nagy faszkalap vagy, bazdmeg."

Jó, hogy betetted a linkeket. De ha megnézed, azokat szélsőségesek követték el, amelyek az adott ország törvényeit magasról lex@rják. Amit ők iszlámnak neveznek, az olyan, mintha a Klu-Klux Klánt neveznénk kereszténységnek, vagy az Irgunt judaizmusnak.
Egyébként meg pont ilyen szélsőségesek ellen harcol Asszad Szíriában, ahol ezeket pont a nyugat támogatja.
És azt is meg kellene nézni, hogy azok a primitív, többségében analfabéta emberekből toborzott szélsőségeseknek honnan van pénzük fegyverekre, lőszerekre, rakétákra, robbanóanyagokra és honan van pénzük és logisztikai szervezettségük úgy utazni a Közel-keleten és Afrikában, hogy az adott országok titkosszolgálatait kijátszák. Vajon kik állnak a háttérben? Vajon kik pénzelik őket, és kik adják nekik a logisztikai segítséget? Tán csak nem azok, akik most a szír polgárháborúban is mögöttük állnak, hogy megdöntsék azt a rezsimet, amelyben vallási és etnikai béke volt évtizedeken keresztül?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.09.01. 16:22:39

@fehérfarkas:

ott a link,az asszonyverés szerepel a Koránban pár helyen. ha a Korán nem az iszlám, akkor mi?!

az iszlám kritikájára elkezdeni a nyugatot szidni politikai vonalon, ócska terelés. és offtopic. tehát törölve lesz, ha ezt nyomod.

nyilván az USÁkok tehetnek róla, hogy ezek a muszlimok verik az asszonyaikat, nem a Korán, amelyben ez ajánlva van és szent könyvük. logikus.:)

fehérfarkas 2013.09.01. 16:35:41

@Brendel Mátyás: "az iszlám országokban a nők 80-90 százalékát verik. hol van ez a magyar viszonyoktól, te elmebuggyant?!"

A linkjeiddel ellentétben a valóság teljesen más. Én is tudnék betenni olyan linkeket, hogy az USÁ-ban vagy Kanadában milyen nagy a nőket molesztálók és megerőszakolók aránya. Vagy nemzetközi összehasonlításban betenni adatokat arról, hogy a nemi erőszakok, utcai támadások, betörések, lopások, gyilkosságok aránya mennyi, és ebben hol vannak a muszlim országok a nyugatiakhoz képest.
És nem hamisan értelmezett és félremagyarázott hadíszokkal alátámasztva.
Érdekes, hogy a forrásaid egyike sem ismeri azt a hadíszt, amit a muszlimok többsége ismer: "Azok a legobb muszlimok, akik a legjobban bánnak a feleségeikkel".
Tudod, nagyon sok iszlamodóbbal vitztam az elmúlt években, és a hazug és manipulált, meg elferdített érveiteket fejből tudom. Ugyanazokal a dolgokat puffogtatjátok minden fóromon.
Persze, az iszlám országok sem tökéseletesek, ott is emberek élnek. És ott van vannak jó emberek meg rossz emberek. Ti ezekből kiválasztjátok a rossz embereket, és felnagyítjátok őket, és úgy állítjátok be, mintha mindenki olyan lenne ott. De amikor valaki arányaiban akarja ezt megnézni és összehasonlítani a nyugati országokkal, akkor meg fel vagytok háboroda, hogy ezt mgis jogon teszi (és egyből nyugatellenesnek állítjátok be).

És akkor ennyire az azon erőlködik, hogy egy másik kultúrát nőverőnek mutasson be, az saját magából indulhat csak ki, és azért csinálja ezt, hogy a saját nőverő személyiségt relativizálja, hogy egy másik kultúra csinálja ezt mindennapos szinten és nem ő. Vagy a másik lehetőség, hogy az illető egyszerűen csak egy frusztárlt gyűlölködő, intoleráns, érzelmileg labilis személy, aki akkor érzi jól magát, ha másokat gyűlölhet, és másokra fröcsöghet.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.09.01. 16:55:06

@fehérfarkas:

@fehérfarkas:

tehát aszondod, hogy:

1) a statisztikák felmérések nem igazak, nem tudnak ők semmit, te tudod, mi az ábra, neked higgyünk, mindenki hülye, csak te vagy a helikopter. a tények nálad nem számítanak.

2) a Koránból vett idézetet, amely szó szerint írja, hogy ha az asszony nem engedelmeskedik, el kell verni, ezt te megmagyarázod, hogy nem is úgy kell érteni, hanem pont az ellenkezőjeként. a logikai ellentmondás mit se számít. a logika neked nem számít.

Összességében elmegyógyintézeti eset vagy.

fehérfarkas 2013.09.01. 17:02:59

@Brendel Mátyás:

Hány muszlimot is ismersz személyesen? Hány muszlim országból vannak személyes ismerőseid? Hány muszlim országban jártál? És hányszor jártál azokban?
Hány könyvet olvatsál el az Iszlám vallásról, a kulturájukról, és a törétnelmükről?
Hány muszlim vallástudóstól olvastál el könyveket vagy cikkeket? Egyáltalán meg tudsz-e egyetlen egyet nevezni (a google használta nélkül)?
De azért osztod az észt, és csöpög belőled a fröcsögés és gyűlet irányukba.

2013.09.01. 17:11:41

Fehérfarkassal nem érdemes foglalkozni, mert annyi esze sincs mint egy lobotómián átesett csimpánznak.

curiocity.blog.hu/2013/08/19/mar_darwin_is_plagizalt

Itt képes volt úgy ugatni az evolúcióról, hogy fogalma sincs arról, hogyan működik az evolúció.
Számon kérte azt, hogy "a medvéből nem lett sem madár, sem kétéltű".

Patkánykodni is szeret, kitalálta, hogy: "Arról nem is beszélve, hogy Darwin szerint a négerek (és még néhány bennszülött törzs, pl. ausztrál aboriginálok) a gorilláktól származnak"

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.09.01. 17:14:16

@fehérfarkas: sok személyes tapasztalatom van, olvastam is eleget. de az eleve hülye, aki azt hiszi, hogy az ő kevés kis tapasztalata az cáfolni tud egy sok ember tapasztalatát összefogó felmérést. a felmérések készítői sok ezerszer több embert kérdeztek meg, mint te.

egyébként te hány iszlám országban élő asszonyt kérdeztél meg, hogy veri-e a férje?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.09.01. 17:16:15

@fehérfarkas:

és nekem nem kell iszlám vallástudóst olvasnom ahhoz, hogy a "verd meg a feleséged" ajánlást értelmezni tudjam. neked lehet, hogy kell, mert hülye vagy.

egyébként te hány ilyen könyvet olvastál?

én már hivatkoztam egy könyvre: Bernard Lewis: What went wrong. Elolvastam, nem csak úgy hivatkoztam.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.09.01. 17:17:56

@fehérfarkas:

Bernard Lewishoz:

"Lewis ist Verfasser zahlreicher Bücher und Untersuchungen zur arabischen Welt. Er gilt bei vielen als einer der besten Kenner des Nahen Ostens"
de.wikipedia.org/wiki/Bernard_Lewis

kicsit többet adok rá, mint egy ilyen hülye, kis faszra.

fehérfarkas 2013.09.01. 17:21:43

@fehérfarkas:

Sazúd ARábiát azért írtam, mert az a legkonzervatívabb muszlim ország, a legszigorúbb szabályokkal. A többi muszlim ország ennél liberlisabb.
A háborús, polgárháborús területeket nem említem, mert az ilyen helyeken vallásoktól függetlenül nagy az erőszak aránya (ne feledkezzünk el arról, hogy boszniábban még a civilizáltnak mondott holland ENSZ ellenőrök is erőszakoltak meg nőket - pedig a holland ENSZ ellenőröket muszlimsággal vádolni igencsak nehéz lenne). A szélsőséges szervezetek pedig az iszlámot képviselik, hanem annak törvényeivel ellentétesen viselkednek.

Szaúd Arábia a világ egyik legbiztonságosabb országa. Annak ellenére, hogy a lakosság kb fele bevándorló/külföldi munkavállaló, és leginkább az elmaradott szegény országokból. Sőt Dzsiddának van olyan illegális bevándorlónegyede, ahova a rendőrség sem mer bemenni. Még a szaúdi extra szigorú bevándorlási politika sem tud minden illegális bevándorlót kiszűrni és kiutasítani. Vagyis negatívumokat ott is találni - de ez egyedi és nem általános eset.
Ami nálunk a Blahán vagy a Nyugati aluljárójában van, olyat ott csak az illegális bevándorló negyedekben láthatsz - sőt még azok közül sem mindegyikben, hanem csakis a legveszélyesebbekben. A szaúdi városok legális részein (ahol a bevándorlók is legálisan, érvényes papírokkal és iratokkal tartózkodnak) Blahához és a Nyugati aluljáróhoz hasonló környékeket nem látsz.
(én ezt a kettőt emelem ki Pestből, mert napi szinten kell átkelnem ezen a 2 részen)
Ráadásul Dzsidda egy nagy kereskedelmi város, ami miatt nemcsak legális, hanem illegális áruk is megfordulnak (pl. drogok). Dzsidda a világ 33. legforgalmasabb kikötője. Ne egy kis kikötővárosra gondolj, hanem 4,5 milliós metropoliszra (= közel fél magyarországnyi lakos). Európában csupán 4 kikötő forgalma nagyobb nála.

De nézzük a számok nyelvén a bűnügyi adatokat:
100.000 lakosra jutó gyilkosság (murders) WHO adatai alapján:
Szaúd Arábia: 1
USA: 5,6
Magyarország: 2,1
Kolumbia: 45,5
Brazília: 26,2

100.000 főre jutó szándékos emberölés (homicide):
Szaúd Arábia: 1
USA: 4,8
Magyarország: 1,5
Kolumbia: 33,4
Brazília: 21

100.000 főre jutó súlyos támadások (serious assaults):
Szaúd Arábia: 7,2
USA: 281,6
Magyarország: 80,7

100.000 főre jutó mindenféle támadások (assaults):
Szaúd Arábia: 63,2
USA: 786,7
Magyarország: 127

100.000 lakosra jutó betörések (burglaries)
Szaúd Arábia: 0,1
USA: 714,4
Magyarország: 442,2

100.000 főre jutó rablások (robberies):
Szaúd Arábia: 2,9
USA: 146,4
Magyarország: 31,9

(források: www.nationmaster.com
www.nationmaster.com/graph/cri_ser_ass-crime-serious-assaults
www.unodc.org/unodc/en/data-and-analysis/homicide.html)

A számok magukért beszélnek.
Ha igazad lenne, akkor legkonzervatívabb muszlim országnak kellene a legveszélyesebbnek és legerőszakosabbnak lennie a világon. De a valóságban ez nem így van.
A személyeskedéssel meg a sértő kifejezések használatával pedig csak magad minősíted, és azt, hogy elfogytak az érveid.
:)

Nyilván Szaúdban is vannak nőket verő pasik (a vak komondorok nem csak Magyarországon léteznek), de tudod mi ott a büntetésük?
Korábban ugyanaz mint bármely erőszaktevőnek, de idén változott a szaúdi törvény és a családon belüli erőszakot (amire Magyarországon még mindig képtelen volt a paralmet egy valamirevaló törvényt megalkotni) külön büntető: a feleségét bántő férfi ugyanolyan verést kap mint amilyet ő okozott a feleségének. Minél jobban megverte a feleségét, minél komolyabbak a feleségén a sérülések, annál komolyabban verik meg őt is a hatóság erre kiképzett emberei. És ezt a büntetési módot elrettentésül az ottani TV-ben is reklámozzák.
Képzeld el, ha nálunk ezt a törvényt bevezetnék, és másnap vajon a parlamentben hány a hatóság álltal összevert képviselő ülne (mert a feleségüket verik)?
De azért ugye te ugatod le őket s te mocskolod 1000-rel őket, ahelyett, hogy tükörbe néznél, és a saját országod helyzetén gondolkodnál el, amivel kapcsolatban már tettem be tényadatakoat is. Vajon miért jó, hogy nálunk Magyarországon hetente meghal egy nő családon belüli erőszakban, de te ehelyett más népeket fikázol és mocskolsz?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.09.01. 17:25:32

@fehérfarkas:

még egy érdekes személyes történet. egyszer randiztam egy algériai nővel, aki elvált a férjétől, mert az rabszolgaként kezelte. gondoltam, ha ez a háttere, innen jön, és üzletasszony, és Németországban és Franciaországban utazgat, akkor van esély rá, hogy esetleg össze tudjuk illeszteni a világképünket.

namost, a randi rövid ideje alatt elmesélte, hogy most ott van a bátyja (Frankfurtban közelében vagyunk, Németországban), és nem nézi jó szemmel, ha ő randizik, tehát elég gyorsan befejeztük, és nem lett belőle semmi. elég hosszasan ecsetelte, hogy a bátyja, a családja általában nem nézik jó szemmel, ha ilyeneket csinál. már az is nagy bűn volt, hogy elvált, de miután elvált gyakorlatilag a család rabszolgája (amikor otthon van, vagy körülötte van a családja). előtte meg a férj rabszolgája volt.

namost ez lehetett annyi, hogy nem tetszettem neki, és így akarta megoldani a dolgot, de egy magyar, francia, német elvált nőnek eszébe nem jutna ilyen álsztorit kitalálni.

ezen kívül is ismertem még igen bigott, hülye iszlámhívő fanatikust, szóval van tapasztalatom.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.09.01. 17:29:32

@fehérfarkas: nem volt kérdés az emberölés. a nők elleni otthoni erőszak volt a kérdés. egyértelmű felméréseket hoztam arra, hogy az iszlám országaiban tipikusan 80-90 százalékban verik otthon a nőket.

ez volt a kérdés.

az egy főre jutó gyilkosságok száma kurvára nem volt kérdés. mellébeszélsz, mert nincs érved, és nincs igazad.

még egyszer mellébeszélsz, és azonnal törlöm, továbbá ki is tiltalak. ne akard elterelni a témát másra!

fehérfarkas 2013.09.01. 17:29:50

@Brendel Mátyás: "sok személyes tapasztalatom van, olvastam is eleget. de az eleve hülye, aki azt hiszi, hogy az ő kevés kis tapasztalata az cáfolni tud egy sok ember tapasztalatát összefogó felmérést. a felmérések készítői sok ezerszer több embert kérdeztek meg, mint te.
egyébként te hány iszlám országban élő asszonyt kérdeztél meg, hogy veri-e a férje?!"

És te hány ilíet kérdeztél meg? Ja, egyet sem, mert egyet sem ismersz :D
Mielőtt belemennél számháborúba, hogy te sokat ismersz én meg keveset, azelőtt közlöm veled, hogy a számháborút csúfosan elbuknád.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.09.01. 17:34:00

@fehérfarkas:

"És te hány ilíet kérdeztél meg? Ja, egyet sem, mert egyet sem ismersz :D"

én ismerek, nem kérdeztem meg. te sem kérdezted meg. de azért lefikázod azt a felmérést, amiben megkérdezték.

fogalmad nincs róla, te faszkalap, hogy az iszlám országokban ki veri a feleségét, mert nem is kérdeztél ilyet, de azért aszondod, hogy ez a nulla ismereted ez az igazság, a felméréshez képest, amelyben megkérdezték.

fehérfarkas 2013.09.01. 17:44:43

@Brendel Mátyás: "fogalmad nincs róla, te faszkalap, hogy az iszlám országokban ki veri a feleségét, mert nem is kérdeztél ilyet, de azért aszondod, hogy ez a nulla ismereted ez az igazság, a felméréshez képest, amelyben megkérdezték."

Azért, ha valakit rendszeres ver a férje, akkor az meglátszik rajta. Nemcsak külsőleg, hanem a viselkedésén is. Ráadásul, ha meg el van tiltva attól, hogy utcára menjen, és be van zárva a lakásába, mint ahogyan ezt írod, hogy náluk ez a szokás, akkor meg eleve lehetetlen lett volna megismerkednem és beszélgetnem velük. De az ilyen logikai ellentmondások gondolom téged nem zavarnak. Hiszen a fröcsögésben, és más népek mocskolásában nincsen logika, csak gyűlölet.

Azért pedig nem fogok senkitől elnézést kérni, mert a gyűlölködőkkel szemben megvédek más népeket és kulturákat. :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.09.01. 18:41:57

@fehérfarkas:

"Ráadásul, ha meg el van tiltva attól, hogy utcára menjen, és be van zárva a lakásába, mint ahogyan ezt írod"

írta a nénikéd, hülye amnéziás.

XcuseMe 2013.09.09. 19:45:35

@$pi$: Az a haszna , hogy a fityma és a makk közötti részen sokkal lassabban szaporodnak el azok a baktériumok , ami a "túrosodást" okozzák.Sokkal kisebb az esélye , hogy bármi más fertőzés is megvesse a ott a lábát.

XcuseMe 2013.09.09. 19:53:14

@fehérfarkas: Nagyon jól tudom hogy bánnak ott a nőkkel...Ugyanis egy lány akit gyerekkorom óta ismerek egy ománi fiúval jár.És az még egy aránylag liberális állam ott a közel-keleten...Ja és nem a lány válassza meg hogy kihez megy hozzá , szóval hagyjuk már ezt a "belső értékes" balblát...Az kitett cicikről meg annyit , hogy persze az is túlzás ami itt megy , de én nem szeretnék meglepetést a nászéjszakán...Mondjuk hogy a menyasszony combja olyan vastag mint az enyémből kettő...

lhi 2013.09.15. 17:51:40

Hogy némi adat is legyen a vitához (a regionális adatokhoz: Banglades és részben Indonézia muszlim, Bougainville szigete pedig a Wikipedia szerint 70%-ban római katolikus, és a maradék zöme is keresztény): www.thelancet.com/journals/langlo/article/PIIS2214-109X%2813%2970069-X/fulltext

Szaúd-Arábiában amúgy eddig legális volt a feleséget verni (a háztartási alkalmazottakat is szokták időnként verni) - így könnyű békésnek tűnni. Ez mostantól fog változni: www.fr-online.de/politik/saudi-arabien-schritt-zu-mehr-frauenrechten,1472596,24162998.html . És akkor még nem beszéltünk arról, hogy a családon belüli bántalmazás nem szokott bekerülni a rendőrségi statisztikákba.
Ezért fontos a fenti kutatás: a megkérdezett férfiak anonim önbevallásán alapul, és a "nemi erőszak" szó nem fordult elő a kérdésben.
süti beállítások módosítása