HTML

Ateista Klub

Lapos Föld elmélet a Bibliában: "Hol voltál, mikor a földnek alapot vetettem? Mondd meg, ha tudsz valami okosat! Ki határozta meg mértékeit, ugyan tudod-é; avagy ki húzta el felette a mérő zsinórt? Mire bocsátották le oszlopait, avagy ki vetette fel szegeletkövét;" Jób 38:4

AAK a Twitteren

Mivel a Facebook magyar moderátora állandóan törli az AAK oldalát, ezért ha nyomon akarod követni a postokat, és az ateista híreket, akkor kövess minket Twitteren! Kerüljük ki az ateistaüldöző Facebook moderátort!

Ateista Klub a Facebookon

Friss hozzászólások

Címkék

1 (1) abortusz (1) adó (1) agnoszticizmus (9) agresszió (3) AIDS (1) áldozat (3) alkotmány (1) államegyház (6) állatvédők (1) altruizmus (1) áltudomány (3) Amerika (1) analitikus (2) analógia (1) anarchizmus (2) anglia (1) animizmus (1) antiszemitizmus (1) antropocentrizmus (2) argumentum ad ignorantiam (1) ateista (10) ateisták (1) ateista egyház (4) ateista párt (1) ateizmus (24) ausztria (1) az ateizmus nem hit (6) a hit ereje (2) a vallások vége (11) a vallás bűnei (2) a vallás vége (8) babona (1) bátorság (2) béke (2) bergoglio (3) betegség (8) biblia (11) Biblia (13) bizalom (1) bloggolás (1) boko haram (1) boldog (1) boldogság (10) bolgogság (1) börtön (2) boszorkányüldözés (2) botrány (1) búcsúcédulák (1) buddhizmus (11) bújkáló isten (2) bűnkultusz (2) bűnök (13) bűnözés (37) burka (1) bűvészet (1) carl sagan (1) cenzúra (6) család (1) csoda (9) csodák (1) dawkins (4) deizmus (7) dekadencia (1) demarkáció (2) demográfia (1) demokrácia (4) Dennett (1) descartes (8) diderot (5) divergencia (15) djihad (2) douglas adams (1) dőzsölés (1) drogok (2) dualizmus (9) dzsihád (2) egészség (1) egyenlőség (2) Egyesült Államok (1) egyház (3) egyházadó (1) egyházállam (18) egyházkritika (5) egyháztörvény (3) egyiptom (1) egzaktság (1) egzisztencializmus (2) eincheitswissenschaft (2) életfilozófia (2) életrajz (2) életszemlélet (5) élet értelme (24) eliminativizmus (1) ellenőrzés (2) ellentmondások (1) elmefilozófia (3) elmélet (1) élmény (3) elnyomás (2) elv (1) empirizmus (5) eq (1) eretnekek (3) erkölcs (26) erkölcsi relativizmus (6) erőszak (11) erotika (2) értékrend (3) értelem (5) értelem és érzelem (8) érvelési hiba (3) érzelem (7) esztétika (3) etika (25) etikaoktatás (2) etikaóra (6) etiopia (1) eu (1) eucharistia (1) evangéliumok (5) evolúció (12) evolúcó (1) ezotéria (5) facebook (2) fanatizmus (8) fejlődés (1) feltámadás (4) felvilágosodás (5) feminizmus (5) fetisizmus (1) feymann (1) film (16) filozófiai racionalizmus (1) filozófus (17) filozófusok (4) finnország (2) finomhangoltság (5) fizika (3) fizikalizmus (3) flow (4) fogalomrendszer (1) függőség (1) fundamentalizmus (6) gonosz (21) gy (1) gyerekek (3) gyilkosság (3) gyónás (1) háború (1) hadisz (1) hadith (1) hagyomány (1) halál (17) halál közeli élmény (2) házasság (2) hazugság (1) hedonizmus (1) Heidegger (2) hézagok istene (1) higiénia (1) himnusz (1) hinduizmus (6) hinduk (1) hírcsárda (1) hit (18) hitchens (3) hittan (4) hitvita (2) hit és tudás (16) hit nélkül élni (8) homeopátia (1) homoszexualitás (7) Hume (2) humor (21) húsvét (1) idealizmus (2) időutazás (1) igazi vallás (1) igazolás (21) igazságosság (1) ikon (1) ima (3) india (2) indonézia (2) indukció (1) inkvizíció (14) instrumentalizmus (2) integráció (1) intellektuális tisztesség (2) intelligencia (4) intelligens tervezés (1) intolerancia (3) Irán (1) irán (1) irodalom (2) irónia (3) irracionalitás (1) isten (10) istenérv (20) Isteni Téveszme (1) istenkáromlás (2) isten halott (1) isten nélkül nincs erkölcs (2) iszlám (46) ízlés (1) izrael (2) játszmaelmélet (1) jézus (18) Jézus (11) jog (1) karácson (1) karácsony (7) karikatúra (1) katasztrófa (1) katolicizmus (11) katolikusok (2) kdnp (3) keresztelés (1) keresztény (9) keresztényésg (3) kereszténység (34) keresztes hadjáratok (1) kettős mérce (1) Kierkegaard (1) kínzás (6) kivégzés (1) klerikalizmus (2) kölcsey (1) kommunizmus (4) kontinentális filozófia (1) könyv (53) könyvégetés (1) korán (3) korrupció (1) körülmetélés (3) középkor (5) kozmológia (2) közösség (1) kreacionizmus (7) kreacionmizus (1) kultúra (2) legenda (1) lélek (7) lengyelország (1) liberalizmus (3) librivox (1) logika (3) lopás (2) lövöldözés (1) luther (2) magyarázat (2) maher (1) mali (1) mária (2) mártírok (1) maslow (1) matematik (1) matematika (2) materializmus (9) matterhorn (1) mazochizmus (1) medicína (1) meditáció (1) mémelmélet (2) menekültkérdés (3) mennyország (12) mese (3) mesterséges intelligencia (6) metafizik (1) metafizika (9) metafóra (4) metodika (1) militantizmus (1) miszt (1) miszticizmus (1) mitológia (2) mítosz (5) modernizáció (2) monizmus (2) monoteizmus (2) moore (1) mormonizmus (1) mormonok (1) multikulti (3) muszlim (2) mutyi (1) művészet (1) múzeum (1) nácizmus (4) naturalizmus (1) NDE (1) németország (4) nepál (1) népek ópiuma (10) népírtás (4) népszámlálás (1) neurobiológia (5) neurózis (2) nevelés (1) nietzsche (4) nobel (1) nők (1) objektív (6) objektív és szubjektív (5) occam (5) oktatás (11) öncsonkítás (1) öngyilkosság (2) önszerveződés (1) ontológia (3) örök élet (2) orvoslás (1) ősrobbanás (1) összehasonlító valláskritika (1) pál (1) palesztína (1) panteizmus (2) pap (1) pápa (3) paradoxon (1) paranoia (3) pascal (3) pedofilia (1) pedofília (3) plágium (1) pogányság (3) pogrom (1) pokol (3) politeizmus (2) politika (19) pornó (2) pozitivizmus (1) prostitúció (1) provokáció (2) prüdéria (2) pszichedelikus (1) pszichológia (8) rabszolgaság (2) racionalizmus (7) radikalizmus (1) ratzinger (2) redukcionimzus (1) redukcionizmus (2) reform (1) reformáció (1) regresszió (1) reinkarnáció (3) rejtőzködő isten (2) relativizmus (3) remény (1) repülő (1) Richard Dawkins (2) rossz gyógyszer (2) saeed malekpour (1) sajtószabadság (4) sartre (1) sátán (2) sci-fi (2) skizofrénia (1) sorozat (1) spagettiszörny (2) spiritualizmus (4) statisztika (13) Sunday Assembly (3) svájc (1) szabadság (8) szabad akarat (7) szadizmus (3) szekta (2) szekták (4) szekularimzus (3) szekularizmus (40) szemet szemért (1) szent könyv (2) szent tehén (1) szerelem (2) szeretet (6) szex (5) szimuláció (4) szintetikus (2) szintetikus apriori (1) szkepticizmus (2) szólásszabadság (2) sztoicizmus (1) szubjektív (7) szüzesség (1) szűznemzés (1) takonyangolna (1) tanmese (22) tanulás (1) taoizmus (1) társadalom (6) tautológia (1) TED (1) teizmus (1) tekintély (1) tény (1) teodicea (8) teodícea (1) teológia (10) teremtés (2) teremté ember az istent (1) természet (1) természettörvények (3) terroizmus (1) terrorizmus (15) tervezés (1) test és elme (4) tinik (1) tízparancsolat (4) tolerancia (2) történelem (8) történelmi jézus (5) transzcendencia (2) transzcendens (4) tudás (2) tudatosság (2) tudomány (19) tudományfilozófia (29) túlvilág (9) tüntetés (2) tv (1) újságírás (2) újtestamentum (2) üldözés (5) undefined (2) Univerzum (5) usa (4) USA (2) utópia (1) üzletegyház (1) vagyon (1) vágyvezérelt gondolkodás (6) vakok országa (3) válás (1) vallás (24) vallásfesztivál (1) vallásháború (6) valláskritika (5) vallások vége (5) vallásszabadság (18) vallástudomány (1) vallásüldözés (2) valószínűségszámítás (3) varázslás (2) vasárnap (2) vatikán (8) vatikáni szerződés (5) végítélet (1) végtelen regresszus (3) véletlen (1) véletlen egybeesés (1) vermes géza (1) vicc (1) videó (6) vikingek (1) világvége (1) vita (1) voltaire (1) vulgáris (1) zavargás (2) zene (2) zsidók (11) zuhanó repülőgép (1) Címkefelhő

A náci keresztény Facebook újabb támadása az Ateista és Agnosztikus Klub 2.0 ellen

Brendel Mátyás 2018.08.07. 23:02

kozzetetel_visszavonva2.png

Korábban írtam arról, hogy a Facebook hogy tiltotta, és törölte az Ateista és Agnosztikus Klub eredeti oldalát a Facebookon. Ezzel több ezer like-olót vesztettem, egyébként a Facebook maga is vesztett egy kicsit, hiszen ennyivel kevesebb forgalma van. Meg sem kottyan nekik, de ha ezt rendszerszinten teszik, akkor nem csodálkozhatunk azon, hogy nem megy már olyan jól a Faceboonak, mint régen.

Az új Ateista és Agnosztikus Klub 2.0-át először kapásból újra törölték, mert hát minek ugrál az, akit töröltek, de utána sokáig békén hagyták. Az újabb támadás akkor ért, amikor a 888.hu oldalán egyszer kommenteltem. Sok hónap szünet után egyszer csak azonnal feljelentettek, és töröltek egy pár postot. A post törléssel együtt természetesen tiltás is járt.

ostobakereszteny.png

Az ostoba keresztény itt egyébként egy ismert politikus, azaz közszereplő volt, aki egy országos újságban írt valamiról. Amikor nem keresztény a politikus, vagy nem ezt hangsúlyozzák, akkor az egyszeri, hülye, náci keresztény kommentelő akármire is uszíthat, akár megerőszakolásra és felakasztásra is. De ha egy ateista csak leostobáz egy keresztény politikust, akkor repül. Mert a magyar Facebookon keresztény-náci diktatúra van.
Teljesen egyértelmű az is, hogy a rosszindulatú, geci, keresztény emberek tömegei a 888-on vannak, megkockáztatom, hogy a 888 szerkesztősége közül is kikerülhet a feljelentő, azoknak több érdekük van abban, hogy szervezetten letámadjanak egy ilyen oldalt. A támadás mindenesetre nyilvánvalóan onnan jön, és keresztény. Ilyen ártatlan, teljesen mezei véleményt is törölnek, ha a keresztényeket kritizáljuk:

alszentkeresztenyek.png

És aztán persze azt is törölték, amikor erre a Facebookot kritizáltam. Miközben a Facebook kritikája semmilyen formában nem szerepel az irányelvekben, mint tiltott dolog. De itt nyilván a magyar moderátor saját sértettségéről volt szó.

deblfacebooktorolve.png

Hogy a kereszténység elnyomó vallás, azt had legyen már szabad kimondani, ha ezt sem szabad, akkor hol van itt a szólásszabadságnak bármi nyoma?! Akkor ez hogy nem egy középkori, embertelen, keresztény diktatúra?!

Ha a fenti, törölt hozzászólásokban a "keresztény" szót lecserélnénk muszlimra, vagy feketére, sőt, négerre, liberálisra, kommunistára, németre, románra, svédre, bármire, ami nem "keresztény", akkor feljelentés mellett is körberöhögnének az adminok, és nem törölnének. Muszlimok, zsidók, arabok, négerek, liberálisok, kommunsták, németek, melegek, románok, szlovákok, horvátok, cigányok ellen akár durva erőszakra is lehet buzdítani Ez a Facebook moderátorát nem érdekli, mert ő maga nyilván nem liberális, nem kommunista, nem német, nem román, hanem egy ostoba, keresztény, náci magyar. Szerintem még az is nagyon valószínű, hogy a magyar Facebook moderátora(i) a 888 igen közeli környezetéből kerülnek ki.

És kérem, aki azzal jön, hogy csúnyán beszélek:

1) Na ez az, ami megint csak nem szerepel a Facebook irányelveiben, mint moderálandó.

2) A Facebookon nem szoktam olyat írni, hogy "geci keresztények", legfeljebb, hogy népirtók, vagy, hogy a kereszténység ostobaság. Szerintem ez még az elbaszott Facebook irányelvek szerint sem tilos, csak a patkány magyar keresztény moderátor él vissza az irányelvekkel. És ezért baj az, hogy a Facebookon egyáltalán védett csoportot képeznek a vallások, miközben az ateisták nem, mert ezzel még pluszban vissza is élnek.

3) És végül, azért beszélek így, mert megérdemlik ezek a mocskos, keresztény, náci gecik. Időnként egyébként szokott jönni egy-egy ember a Facebookon vagy a blogon, hogy az AAK oldalán miért csak a kereszténységet kritizálom. Nem igaz, hogy csak őket, de az a helyzet, hogy konkrétan 99%-ban a keresztényekkel van gondom, ők akarták bezáratni a boltokat, ők viszik tönkre az országot a náci kormányzással, és ők moderálnak a facebookon ki minket. Természetes tehát, ha őket többet kritizálom. Majd, ha a buddhisták cenzúráznak a Faecbookon, őket is fogom kritizálni.

Címkék: cenzúra facebook kereszténység szólásszabadság elnyomás nácizmus

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ateistaklub.blog.hu/api/trackback/id/tr6214168125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szemet 2018.08.10. 07:30:18

Pont van egy cikk a magyar moderátorokról, meg a szabályok vitatottságáról: tldr.444.hu/2018/08/09/szoltak-a-facebook-kozpontbol-hogy-mostantol-lazar-janos-es-az-origo-posztjait-nem-moderalhatjuk

Egyébként ebből az jön le nekem, hogy a keresztény személyek jelentenek védett csoportot, és a cikk szerint is nüansznyi különbségek számítanak - tehát (to be on the safe side) - ha nem keversz embereket bele, vagy nem minősíted őket a vallásukkal összekötve akkor szerintem nem moderálhatnak ki. Pl. bármit mondhatsz a tízparancsolatról (azt, hogy hülyeség), sőt ezzel együtt elmonhatod Xről hogy ő meg hisz benne - de azt már lehet, hogy nem mondhatod hogy "X hülyeségeket hisz mert keresztény". Ugye milyen logikus? ;)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.08.10. 11:12:10

@szemet: igen, olvastam. Szerintem az egész facebook moderáció hülyeség, és ezen belül a vallás védelme még egy hülyeség.

1) Az egész facebook moderáció hülyeség, mert nem lehet igazságosan moderálni. Az egyetlen elfogadható moderáció az lenne, hogy azokat a mondatokat törlik, amelyek jogi problémát jelentenek nekik, tehát az adott ország rendőrségével egyeztetve terrorista oldalakat törölnek, az érthető.

2) Konkrétan a facebok moderációs gyakorlata ezen leírás szerint olyan, hogy bizonyos irányelveket betű szerint vesznek, és nem értelmezik, máskor meg nem tudnak betű szerint sem dönteni, mert ellentmondásos az eset, vagy nem fedik le az irányelvek.

Például, ha valaki azt írja, hogy "hülye niggerek, rohadjanak meg", azt szerintem kimoderálják. Ugyanezt, ha "hülye szaracénok, rohadjanak meg" formában nem moderálják ki. Konkrétan előfordult. De ahogy a cikk is írja, a "hülye migránsok, rohadjanak meg" kommentet sem törlik, mert a migránsok nem konkrét védett csoport. Miközben a náci gyakorlat szerint a migránsok alatt azt értik, hogy "arab, vagy fekete, esetleg ázsiai bevándorlók, akik leginkább muszlimok". Tehát a mondat szándéka szerint, és a mondat értelmezése szerint a legtöbb olvasónál, itt is népcsoportok és vallások elleni gyűlöletbeszédről van szó. Ezt a mondatot a legkevesebb olvasó és kommentelő érti úgy, hogy neki a lengyel migránsokkal van baja Németországban. Vagy, hogy EU-n kívüli országot mondjak, nem is a norvég vagy orosz vagy szerb vagy horvát migránsokkal. Bosnyákokkal már lehet.

3) Az is szemétség, hogy nagy oldalakkal kivételeznek.

4) Végül az eleve szemétség a facebook irányelveiben, hogy a vallási csoport védett. Azaz azt is kimoderálják, hogy "álszent keresztények", de azt nem, hogy "mocskos ateisták, rohadjatok meg!"

Ez pedig egy szekuláris államban, ha az állam cisnálná, törvénytelen cenzúra lenne, ha a facebook csinálja, akkor meg igen komoly erkölcsi probléma. Pláne, hogy a facebook praktikusan már-már állami szintű.

Untermensch4 2018.08.10. 19:26:26

@Brendel Mátyás: " Miközben a náci gyakorlat szerint a migránsok alatt azt értik, hogy "arab, vagy fekete, esetleg ázsiai bevándorlók, akik leginkább muszlimok"."

Álszent keresztények témakörében ennél is durvább a helyzet. A migráns-hiszti kezdetén kérdeztem úgynevezett keresztényismerőst h az ő szektájukban "mi a hivatalos álláspont", jöhetnek, belelőni a tengerbe, építsünk kerítést vagy mi?
Mivel ismer értette a kérdést :) "Egyénenként nagyon sajnáljuk őket de túl sokan vannak...".
Akkor kérdeztem meg h majd ha kész lesz a kerítés akkor a menekülő szíriai és kopt keresztények "így jártak"?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.08.10. 20:36:02

@Untermensch4: Ha egy kormány úgy állna a kérdéshez hozzá, hogy "Egyénenként nagyon sajnáljuk őket de túl sokan vannak...", akkor abból nem az következne, amit a mi kormányunk csinál, és nem azok a nézetek, amelyeket a szennymédia közvetít, illetve amit az ott kommentelők tipikusan kommentelnek (ld. pl 888.hu).

1) Mert Magyarországon például egyetlen menekült vagy migráns sem feltétlenül akar maradni. Tehát a magyar kormány nagyon praktikusan átengedhette volna a menekülteket, és átengedheti a migránsokat azzal, hogy úgyis Németországban fognak kikötni. Orbánnak tehát semmi oka nem lenne a gyűlöletkampányra, és az embereknek sem a gyűlölködésre.

2) Németország esetében a "Egyénenként nagyon sajnáljuk őket de túl sokan vannak..." kérdése odáig ment el, hogy legyen-e felső limit. Figyeljük meg, nem az a kérdés Németországban, hogy építsenek-e kerítést, hogy egyetlen menekültet vagy migránst se fogadjanak be, hanem az, hogy legyen-e felső limit. Angela Merkel mindezidáig megoldotta, hogy ne kelljen felső limit, ami egyébként az alkotmány alapján is így van. Németországban a dolgot azzal kontrollálják, hogy nem mindenkit fogadnak be. Sőt, egyelőre még azt is kibírják, hogy akit elutasítanak, azok nagy részét is megtűrik "geduldet". ismert, hogy elég kevés elutasított migránst toloncolnak ki. Ha túl sokan lesznek, akkor:

A) Először az elutasítottak kitoloncolását csinálják majd hatékonyabban.
B) HA ez nem elég, akkor ezután jöhet a felső limit.
C) s ha ez se elég, akkor lehet a zérő tolerancia.

De mondom, egyelőre még A-ra sincs szükség.

És akkor a hülye magyar nácik Magyarországon, ahova a hülye se akar jönni, itt zéró toleranciát akarnak, meg kerítést, sőt, még lőnének is az agyalágyult, barom, embertelen patkányok!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.08.10. 20:39:32

@Untermensch4: A keresztények meg ugye két érv között őrlődnek:

1) akik komolyan veszik, hogy a keresztényeknek Jézus karitatív idézeteit kell követniük, azok hajlanának a befogadásra.

2) Az önző keresztény viszont hajlik arra, hogy a kereszténység legjobb védelme a legrövidlátóbb, embertelen önzés. AMi ugye általában sem a legintelligensebb stratgia, de hát hajlanak arra, és szarnak 1)-re.

1-re azért lehet egyébként könnyen szarni, mert a Biblia zavaros, az Evangéliumok zavarosak, a kereszténység egy zavaros, önellentmondásos hülyeség. Máskor is cherry pickinget csinálnak, perzze, hogy itt is. És az se mellékes, hogy a zavaros vallás természetesen zavaros történelmet produkált, így bőven van az idegengyűlöletnek előzménye a kereszténységben.

Untermensch4 2018.08.11. 09:17:43

@Brendel Mátyás: Igen. A két "keresztény érv" miatt említettem az ismerősömnek cinikusan h a menekültek között vannak keresztények akiket azért akarnak otthon megölni mert keresztények...
A kerítéses hiszti figyelemelterelésnek is kellett. Megelőző években özön pénzt öntött ide az EU a schengeni határ védelmének megerősítésére, ha csak úgy átsétál F ember ausztriáig akkor feltűnt volna h nem nagyon lett határvédelemre költve abból a pénzből (vonatkozó időszakban a határőrség járműbeszerzésében személyautó volt, terepjáró nem...).
Egyébként pártunk és kormányunk megsértette közben a közoktatásról szóló törvényt is. Magyarországon minden 16 év alatti gyereknek kötelező iskolába járnia (vagy magántanuló státusz). A migráns gyerekek esetében semmit nem csináltak pedig az oktatás az asszimiláció egyik fontos eleme (és ha nagyon vérmagyarok ÉS stílusosak akartak volna lenni akkor a menekülttáborokban francia nyelvű oktatást próbálnak csinálni). :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.08.11. 11:04:37

@Untermensch4: igen, az emberek többsége nem tudja, hogy a szír menekültek vagy a nigériai bevándorlók között sok keresztény is van, akik esetleg pont azért menekülnek, mert üldözik őket. az Orbán rezsim bajban is van ezzel, mert szerintem a titokban befogadottak ilyenek. csak nem merik reklámozni, hogy néger és közel-keleti keresztényeket befogadtak, mert a bőrszín mégis csak gond a náciknak.

azonkívül egy ilyen migránsválogatás, vallási alapon alkotmányellenes lenne.

Untermensch4 2018.08.11. 17:49:10

@Brendel Mátyás: Sztem a magyarisztáni "migráns-politikában" két nagy gond/elmebaj van.
1) viktorunkék jogásznak is szarok. A válogatás köré simán rittyenthetnének egy "nemzetbiztonsági kockázatelemzés" v "nemzetbiztonsági átvilágítás" nevű produkciót. Csodák csodája, a keresztény négerek és szírek átmennek... és megfelelő hanglejtéssel és arckifejezéssel a négerre rákérdező újságírónak mondhatná a szóvivő h "Nem vagyunk rasszisták." Egyúttal kvótánál kevesebb létszám is védhető hiszen a biztonság nagyon fontos és szűkös a nyomozati kapacitás mert nem vagyunk egy titkosszolgálatokban tobzódó diktatúra... :) ...de nekik sajnos csak a gyökér-színvonalú hergelő propaganda megy.
2) a náciknál úgy általában kimaradt néhány évtizednyi "fejlődés" (ugyebár ha kőkemény ortodoxok lennének akkor adolf szavai alapján utolsó emberig harcolva ki kellett volna halniuk... vmi nem stimmel). A magyarok ráadásul eléggé kaotikus ziziket variálnak (mivel marhára nem vagyunk árják, kell is főzőcskézni h emészthető legyen) de ez is kusza és önellentmondásos, "keresztény európa védőbástyája" és "le vajkkal, Koppány a tuti" párhuzamosan, pártus jézus, kitalált középkor (mellesleg H.Illig kronológiája pont kissé belezavar a honfoglalás időszakába...).
A 2) pont miatt sztem kissé felületes a magyar "nácikat" összemosni pl a németekkel, azok tudtommal viszonylag konzekvensek és összeszedettek (bár az elmaradt pár évtizednyi "fejlődés" rájuk is érvényes).

Sztem ha az a hivatalos gumicsont h mi márpedig keresztény ország vagyunk akkor az "elvhű" cselekvés a keresztény menekültek segítése lett volna (és vszeg ők sem akartak volna itt maradni hanem uccu neki németország-ausztria). A többieket sem kellett volna ilyen koncentrációstábor-jelleggel gyűjtögetni, amíg átérnek gyalog magyarországon (ideális útvonalon útközben étel- és vízosztás, ha nem állami szervezésben akkor hajrá humanitáriusok, főleg állítólagos keresztények), félóránként meg lehet bírságolni őket a megfelelő személyi okmányok hiánya miatt (sima kormányrendelet elég lenne h a nagy számú, iratok nélküli határátlépőnek olyan ideiglenes okmányokat adjanak amik a határ mellett és menekülttáborokban érvényesek, egyébként nem okés). Ha visszajön akkor v kifizeti (kötségvetés többet kaszál /koponya mint a letelepedési kötvényesekkel...) v évekig börtönben "leüli", sztem még akit visszatoloncolnának németországból az is azt fogja mondani h ő bizony nem magyarország területén lépett be az EU-ba.

Gonosz muzulmán zöldhatárátlépők ellen meg elég lenne a határsáv felett homeopátiás hígításban disznószart permetezni és minimális (megfelelő nyelveken persze) youtube- és facebook- gerillakampány erről, teológusokkal és homeotardokkal (készített interjúkkal arról h a határ bizony keményen le van disznószarozva) h legalább ezen utóbb említett hülyék energiáinak egy részét a határvédelem hasznosíthassa. :)

Ferdinandus 2018.08.20. 14:40:35

A legnagyobb megdöbbenésemre én is hasonlókat tapasztalatok egy ideje. Azért ennyire megdöbbentő, mert a Facebook a köztudatban az ún. liberális, balos eszmék, illetve az ezen rendszerekhez köthető hasonló eszmék zászlóvivőjekent él. Én általában nagyobb hirportalok, közösségek oldalán szoktam kommentelni általában parodizáló jelleggel, amikor a jobberek által is hangoztatott klasszikus velemenyeket adom elő egy kissé eltúlzott formában, hogy az irónia nyilvánvaló legyen. Arra is ügyelek, hogy ne legyen benne azért nyilvánvaló uszítás, szidalmazás, vagy barmi, amely sérti a FB alapelveit. Ennek ellenére sokszor mégis 30 napos tiltasokkal jutalmaznak, amely azert eléggé igazságtalan. Én arra tippelek, hogy ilyenkor meglátják magukat a görbe tükörben, mely akkora elvakult duhot eredményez,hogy ilyenkor az alapelveket is semmibe véve alkalmazzák a tiltást. Inkább a moderátorok szerepe az, ami igazán rejtélyes számomra. Lehetséges, hogy a FB valahogy kulonbozo jobber prominensek velemenyvezerek kezébe került?

szemet 2018.08.20. 18:11:15

@Ferdinandus: "egy kissé eltúlzott formában, hogy az irónia nyilvánvaló legyen"

Ennyi az Interneten még kevés az egyértelműséghez: en.m.wikipedia.org/wiki/Poe%27s_law

/Pont nemrég olvastam egy cikket (sajnos nem sikerült előtúrni most), arról hogy az egyik nagy bicikliellenes netes csoportot pont egy biciklis aktivista alapította a kerékpárellenesek paródiájaként - Poe's law értelmében az igazi biciklielleneseknek ez nem tűnt fel,és fokozatosan többségbe kerültek. Végül a hangnem kb. durvábblett mint volt, csak most már minden postoló komolyan is gondolja. ;)/

Ferdinandus 2018.08.20. 19:11:52

@szemet: igen, ez egy nagyon érdekes jelenség. "Iróniaparódiának" is nevezik, és rendkívül szórakoztató tud lenni, ahogy a legtöbben nem ismerik fel és tátott szájjal rohannak bele a f*szerdőbe. Mindenesetre én a tiltások miatt feltételezem azt, hogy időnként azért csak-csak betalál a szarkazmusom.

Ferdinandus 2018.08.20. 19:17:50

@Ferdinandus: hiszen lényegében a nagy semmiért tiltanak ki, ahogy írtam is. Közben elolvastam a fent belinkelt kiváló 444-es cikket a moderációról. Így már tökéletesen világos minden. Néhány hétköznapi emberek szubjektív értékítéletének van alárendelve a rendszer. A szabályok ugyan egységesek, viszont ezek alkalmazása nem mindig helyes. Ezek hibapontokat eredményeznek, melyek egyben a moderátorok munkájának minősítésére szolgálnak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.20. 23:16:34

@Ferdinandus: attól, hogy a FB vezetése valahol fent liberális, attól még a magyar facebook moderációja simán lehet jobboldali. nem ellenőriznek minden kis szar moderációs központot minden nap. a kerezsténység kritikája meg a legliberálisabb facebooknak is túlzás, mert amerikai, bigott faszok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.20. 23:19:33

@Ferdinandus: a jobboldal ilyen parodizálása tényleg nem feltétlenül hatékony, és félrevezető lehet.

engem is tiltottak már le olyan ironikus kommentért, hogy "akkor toloncolják ki a magyarokat Szibériába", mert komolyan hitték. perzse ugyanez a komment románokkal simán átment volna.

Retkes László 2018.08.26. 09:27:37

Nincs ezzel semmi probléma. A facebook magáncég, törvényi kereteken belül azt csinál, amit akar. Ja, hogy ma már egyes tech cégek nagyobb hatalommal, vagyonnal, befolyással, kontrollal rendelkeznek, mint egyes államok? És kvázi monopóliumként működnek? Hát ez a liberalizmus csodája. A magántulajdon szent és sérthetetlen.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.26. 13:32:19

@Retkes László: nincs jogi probléma, nem is arról van szó, hanem az erkölcsi problémáról.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.26. 13:33:02

@Retkes László: az meg, hogy egy náci-konzervatív moderátor a liberalizmust használja ki, az a náci konzervativizmus csodája.

meglévő alap 2018.09.28. 20:59:31

Az ostoba és geci jelzők sem éppen szépek. A Tízparancsolattal sem éppen értek egyet. A második kőtábla pedig erkölcsi törvényeket takar. Abban se legyen biztos, hogy túlél minden keresztényt vagy zsidó rabbit. Csak egy pár példa George Beverly Shea Grammy-díjas keresztény zenész, aki Billy Graham amerikai evangélizátor mellett zenélt 104 éves korában halt meg. Billy Graham pedig idén 99 évesen. Magyarországról pl. Takács János hódmezővásárhelyi evangélikus lelkész 101 évesen. Aharon Jehude Leib Steinman rabbi, ultraortodox vallási vezető 104 évesen. Persze ellenpélda is akad, de ezekben a körökben hatványozottan több a 90 év fölötti ember, mint a világi személyek között.

meglévő alap 2018.09.30. 20:10:59

@Brendel Mátyás: Van, de a hit védelme is szükséges volt. Egy hívő keresztény pl. általában saját felekezetéből igyekezett elvenni egy lányt vagy fordítva férjhez menni. A felekezetek, azért sem szerették ma sem szereti a vegyes házasságot, mert egyik fél óhatatlanul veszteséget szenved. Mi lett volna, ha mindig minden területen toleranciában élünk. Már nem is lenne Magyarország vagy protestantizmus, katolicizmus, zsidóság stb, A lelkiismereti szabadság nagyon-nagy kincs, amit pl. a katolicizmus csak a XX. században ismert el, de az identitás akkor sem sérülhet.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.14. 18:31:22

@meglévő alap: Nem értem, mire válaszolsz, ostoba zagyvaságokat hordasz össze.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.14. 18:31:55

@meglévő alap: Itt sem értem, mire akarsz kilyukadni, és mire válaszolsz, ostoba zagyvaságokat hordasz össze.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.14. 18:33:37

@Retkes László:

1)Az, hogy a Facebook magáncég nem azt jelenti, hogy nincs probléma, legfeljebb azt jelenti, hogy a probléma nem állami elnyomás jellegű, hanem egy egyedi erkölcs kérdés egy céggel kapcsolatban.

2) A magántulajdonnak semmi köze a liberalizmushoz, te baromállat!